Saab 9-3 ostamassa

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
KN/Lieto
"Hölösuu"
Viestit: 1231
Liittynyt: To Tammi 11, 2007 12:38

Re: Saab 9-3 ostamassa

Viesti Kirjoittaja KN/Lieto »

Eikös tuo ole aika kallis ikäisekseen? Jos kone raksuttaa, ruostetta näkyvissä ensi katsomalla ja mittarissa 250 tkm, en oikein ymmärrä hintapyyntiä. Tietysti liike voi olla hyvittävinään vanhasta enemmän tai tinkiä tuosta, mutta samalla rahalla saa uusi keulaisen 2008 mallisen. Ja todennäköisesti vähemmän ruosteisen. Aivan sama onko Aero vai Linear, kunhan on kunnossa. Niin, anteeksi, jos olen nyt ilon pilaaja!
Keltsu
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Ma Elo 07, 2017 18:22
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Saab 9-3 ostamassa

Viesti Kirjoittaja Keltsu »

KN/Lieto kirjoitti:Eikös tuo ole aika kallis ikäisekseen? Jos kone raksuttaa, ruostetta näkyvissä ensi katsomalla ja mittarissa 250 tkm, en oikein ymmärrä hintapyyntiä. Tietysti liike voi olla hyvittävinään vanhasta enemmän tai tinkiä tuosta, mutta samalla rahalla saa uusi keulaisen 2008 mallisen. Ja todennäköisesti vähemmän ruosteisen. Aivan sama onko Aero vai Linear, kunhan on kunnossa. Niin, anteeksi, jos olen nyt ilon pilaaja!
Kyllähän ne pudotti hintaa ja minulla romu vaihdos, mutta eivät ehdi itse tekemään huoltoa/korjausta, mutta en viitsisi ostaa sitä viallisenakaan.
Saab 9-3ss aero -03
KN/Lieto
"Hölösuu"
Viestit: 1231
Liittynyt: To Tammi 11, 2007 12:38

Re: Saab 9-3 ostamassa

Viesti Kirjoittaja KN/Lieto »

Minä kyllä hakisin mahdollisimman uutta, eli käytännössä 08-09 mallisia. Reippaasti alle kympin on tarjontaa, ja varmasti vielä tinkivaraa. Uusi keula ja muutama muu juttu tekee autosta paljon uudemman näköisen. Tosiasia on, että tahtoo uudemmissakin olla jo ruoste pesiytynyt. Dieseleitä saa välillä erityisen edullisesti, mutta tässä nyt ei ilmeisesti sellaista haeta. Jos kone vaatii heti jakopääremonttia, pitäisi pyynnin olla luokkaa 2000 tai vähän yli.
Keltsu
"Tuplakaasari"
Viestit: 76
Liittynyt: Ma Elo 07, 2017 18:22
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Saab 9-3 ostamassa

Viesti Kirjoittaja Keltsu »

Vielä hieman aiheesta poiketen,että kuullostaako tuon videon kone normaali käyntiseltä:https://www.youtube.com/watch?v=pmIqRp98QoI
Mielestäni samanlaisen kuuloinen oli tuon kyseisen Aeron kone?
Saab 9-3ss aero -03
Vastaa Viestiin