villero kirjoitti:150w:n systeemi ei siis sinua vakuuttanut. Mikä siinä mätti?
Vectraa 2.8T:llä ajelin puolisen tuntia automaattina, ja olihan se kiva peli kun tehoa riitti, eikä vääntöä tarvinnut juuri hakeakaan tietyiltä kierroksilta. Tällä hetkellä Vectra -04:lla ajavana voin sanovani inhoavan tuota konsolia. Eihän siinä juuri mitään vikaa ole, mutta kun se jo toisena päivänä tuntuu niin pirun tylsältä. Etkä noista sen parempaa äänielämystä voi odottaa, ellet sitten osta sitä kalleinta pakettia, mikä muuten 9-3SS:kään ei pitäisi olla huono.
Jos noista kahdesta autosta täytyisi valita, ottaisin kyllä mielummin Volvon. Mitään kommenttia siitä en voi sanoa, mutta kun kyseessä on ts-auto, ja minun autohankintaani ohjailevat paljolti auton imago, tai siis se miten minä sen näen itse.
Hyviä kommentteja. Eiköhän tuossa 150w systeemissä ole ihan samat ongelmat kuin Saabin "äänentoistossa" yleensä. Bassoja ei ole. Niitä ei siis todellakaan ole. Kaiuttimien kapasiteetti ei riitä. Alkukilometrien aikan törmäsin tähän kun kuuntelin jotain levyä vähän lujempaa. Luulin, että alustaan oli tarttunut jotain kun ihmeellinen PLOP ääni kuului. Säikähtäneenä radiosta äänet pois samalla hävisi tuo PLOP äänikin. Silloin ottanna pattiin (kun tajusin, että näistä stereioista ei ole mihinkään).