Kyllähän siinä ideaa on, ja väännöt voi laittaa sen verran miedoiksi että enemmän ajettukaan kytkin ei joudu koville. Esimerkiksi 300-310Nm väännönrajoituksella saa silti ne huipputehot mitä vakioahtimesta irtoaa, reilut 200hv. Tämä onkin Hirschin viritystaktiikka tuohon moottoriin, lupaavat 200hv/310Nm.
Olen kyllä tehnyt tuollaisiakin ja onnistuu siinä samalla vaivalla kuin tyhjäkäynnin korotuskin.
9-3 2.0t vm 03 tyhjäkäynti "täristää" joskus
Re: 9-3 2.0t vm 03 tyhjäkäynti "täristää" joskus
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com