TKL kirjoitti:Minne toi mun viesti katosi.. booring. Pitänee kirjoittaa uusiksi
Niin katos multakin yks viesti
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ja matka josta puhuin oli muutama sata metriä, sanoisinko n. 200 m. ehkä vähän enemmän ja nopeusmittari näytti 120 km/h.
Kyseisenä aikana legendaarinen Matukka ei saanut metriäkään eroa autooni ja väitän että kummallakin oli ns. pedal to the metal.
Paperilla Matukalla on paremmat arvot kuin omallani softattuna (0,9 sec) mutta vaikuttaa siihen kyllä ainakin tällä otannalla myöskin olosuhteet ja kuski jotka eivät välttämättä olleet parhaimmasta päästä. Joten laittakaa nyt vähän jäitä hattuun.
Ostin auton käytettynä ja mukana tuli BSR:n PPC -härpäkkeet. En ole jaksanut tsydeemiä vielä koittaa ohjelmoida autooni vielä mutta nyt jostain syystä on alkanut kaipaamaan lisää tehoa ja vääntöä pataan. Soittelin Doc-Powerille josta PPC ostettu v.2006 ja kyselin onko asennuksessa mitään ihmeellistä huomioon otettavaa --> ei ole. Tuli kuitenkin puheeksi, että BSR:llä olisi saatavilla päivityspaketti PPC 2:seen. Maksaisi noin 1500 kruunua eli noin 150 euroa. Doc-Powerilta väitti ohjelmistoa nopeammaksi? En sitten tajunnut kysyä mitä tämä sinänsä tarkoittaa ja nyt sama kysymys muille, että onko softilla huomattavaa eroa toisiinsa?
Onko kokemuksia vastaavista "vanhojen" palikoiden päivityksistä? Kokemuksia asioinnista BSR:n kanssa?