http://en.bsr.se/products/t1206/
Ja kyllä kai mä itse tiedän milloin olen bsr laittanut
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja tarvitseeko se erikseen ilmoittaa allekirjoituksesa, että sellainen softa on autossa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Turha huudella tuntematta asian taustoja.J.N kirjoitti:Kuinka muka muuten saa rispektiä täällä ja essonbaarissa?kalle37 kirjoitti:Ja tarvitseeko se erikseen ilmoittaa allekirjoituksesa, että sellainen softa on autossa
TKL kirjoitti:Ei tarvitse laittaa siguun, mutta en edelleenkään usko ettet olisi malttanut siitä olla mainitsematta aiemmin kun kaikesta muustakin täällä kirjoittelet paljon.
Anyway, se siitä.fi.
No niin nyt kun epäilyksen varjot ovat kadoneet TKL:tä ja hän on antanut luvan muille vastata kysymykseeniTKL kirjoitti:Ähäkutti, olet sittenkin Mies. Ei ole tainnut tulla seurattua foorumia noina aikoina.
Seison oikaistuna![]()
Perkele.
Ja laitetaan niitä siguja kuntoon kiitos.
Nyt sitten tämän pikku dialogin jälkeen voinette vastata Kalle37:n alkuperäiseen kysymykseen. Öitä.
Eikös tuossa ole 6-vaihteinen laatikko?karitammi kirjoitti:BSR:ltä saisi E85 päivityksen (http://sv.bsr.se/products/t1308/). Onko käyttökokemuksia? Onko ajatuksia järkevyydestä mahdollisista vaikeuksista (osien sulaminen, kylmäkäynnistys, ...).
2.0T:n kohdalla ei käsittääkseni puhuta suuremmista suuttimista. Noinkohan onnistuu? Momenttia tulee 388 Nm, onkohan se liikaa automaatille? Ainakin Hirchsissä se on taitaa olla rajoitettu 350 Nm.
Juu, sitä minä jo valmiiksi tässä vähän arvoinkin kun luin noita doc-powerilta tulleita suomenkielisiä "pikaohjeita", että mitenkäs sen piuhan irrotuksen kanssa kun vaiheesta toiseen hypitään vain ylimalkaisesti, mutta hyvä juttu jos PPC antaa aina luvan irroittaa!kalle37 kirjoitti:Kyllä se hyvin menee kun noudatat orjallisesti ohjeita.
Ja muista laittaa akkulaturi kiinni akkuun kun aloitat softan laittamisen.
Äläkkä ota ppc johtoa irti ppc:stä tai auton opd portista ennen kuin ppc antaa luvan.
Hep!niskalaukaus kirjoitti:Juu, sitä minä jo valmiiksi tässä vähän arvoinkin kun luin noita doc-powerilta tulleita suomenkielisiä "pikaohjeita", että mitenkäs sen piuhan irrotuksen kanssa kun vaiheesta toiseen hypitään vain ylimalkaisesti, mutta hyvä juttu jos PPC antaa aina luvan irroittaa!kalle37 kirjoitti:Kyllä se hyvin menee kun noudatat orjallisesti ohjeita.
Ja muista laittaa akkulaturi kiinni akkuun kun aloitat softan laittamisen.
Äläkkä ota ppc johtoa irti ppc:stä tai auton opd portista ennen kuin ppc antaa luvan.
Mites siinä vaiheessa (docilta saamani ohjeen mukaan, tätä ei mielestäni ollut bsr:n omassa pdf:ssä) kun ensimmäistä kertaa laittaa PPC:n autoon kiinni, edetään kohtaan "Program car -> Tune car?" ja nyppästään laite irti autosta, ja käydään vielä synkkaamassa se PC:n kanssa (ilmeisesti tuossa vaiheessa PPC on imenyt autosta conffitiedot ja tarkastaa BSR:n serveriltä viimeisimmät päivitykset softaan?)
Niin onko joku tehnyt noin ja milloinkahan sen piuhan uskaltaa pois ottaa kun ilmeisesti ruudussa lukee vain "tune car?" - Tosin eikai tuossa vaiheessa kauheata hallaa voi tulla, kun ei vielä minkään sortin luku/kirjoitus ole meneillään..