Ramederilta linkkaamani Auto-Hak on tuollainen, ainoastaan alta, näkymättömistä tarttee leikellä vaakasuoraan muovin osaan lovi ja pistokekin nousee saranoituna piiloon. Käsikopelolla menee jotenkin paikoilleen ilman maahan polvistumista...Tietenkin paras olisi kun löytyisi alta tökättävä koukku, joka ei vaatisi puskurin puukottamista ollenkaan. Sellaisen koukun kiinnittäminen suomalaisessa syyssäässä voi tosin ollamelko kurauttava homma. Toisaalta kuinka usein sitä koukkua kiinnitetään juhlavaatteissa?
Vetokoukkua 93seen
Re: Vetokoukkua 93seen
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Vetokoukkua 93seen
Tuo linkitetty Auto HAK on vain sedaniin tarkoitettu, farkkuun ei tuota alhaalta asennettavaa mallia löydy valikoimasta. On alkanut epäilyttää, että meidän farkkuun asennettu Bosalin AK6 olisi tarkoitettu sedaniin, koska puskuria on leikelty niin karusti ja koukun runko-osa tulee todella reilusti näkyville. Ei siis mikään piiloasennus. Tuo Auto HAKin koukku nimittäin on ihan täysi kopio tuosta Bosalista käännettävine pistorasioineen. Jos näin on, niin tuo meidän Bosal tulee myyntiin heti, kun saan hommattua Brinkin. Uus puskurinkuori pitänee hommailla myöskin.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Vetokoukkua 93seen
Jos tulee myyntiin ja sopii sedaniin niin ilmoittele. Olisin kiinnostunut.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon