Neo brothersista varaosia

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Teekki
"Ruisku"
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Kesä 17, 2013 23:45

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja Teekki »

Baabel kirjoitti:reilun viikon kesti matka kotiveolle :) nyt on osat pöydällä.. pienenä miinuksena , että schenkerin ukko paukautti sisään 08.10 juurin ku olin nukkumassa... Outoa eikö noi yleensä soita ennen tuloaan? DHL:ltä joskus tilasin jotain nii ne soitti hyvissä ajoin olenko kotona :)
Täällä Lappeenrannassa nuo ei ainakaan soittele. Käyvät ovella soittelemassa ovikelloa ja jos ei ketään ole kotona, niin jättävät lapun oveen jossa kerrotaan että yrittivät luovuttaa pakettia ja alla puhelinnumero johon soittamalla voi sopia uuden toimitusajan. Numeroon soittamalla pääsee sopimaan uuden toimituspäivän, mutta toimituksen kellonaikaan ei voi vaikuttaa vaan toimittavat kun sattuvat kulmilla pyörimään. :lol:

Itse olen aina hakenut kuljetusliikkeen terminaalista paketit, niin ei tarvii arvuutella niiden toimitusajankohtien kanssa...
1.8t 2005
Baabel
"Viggen"
Viestit: 576
Liittynyt: Ma Loka 31, 2011 17:27

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja Baabel »

Teekki kirjoitti:
Baabel kirjoitti:reilun viikon kesti matka kotiveolle :) nyt on osat pöydällä.. pienenä miinuksena , että schenkerin ukko paukautti sisään 08.10 juurin ku olin nukkumassa... Outoa eikö noi yleensä soita ennen tuloaan? DHL:ltä joskus tilasin jotain nii ne soitti hyvissä ajoin olenko kotona :)
Täällä Lappeenrannassa nuo ei ainakaan soittele. Käyvät ovella soittelemassa ovikelloa ja jos ei ketään ole kotona, niin jättävät lapun oveen jossa kerrotaan että yrittivät luovuttaa pakettia ja alla puhelinnumero johon soittamalla voi sopia uuden toimitusajan. Numeroon soittamalla pääsee sopimaan uuden toimituspäivän, mutta toimituksen kellonaikaan ei voi vaikuttaa vaan toimittavat kun sattuvat kulmilla pyörimään. :lol:

Itse olen aina hakenut kuljetusliikkeen terminaalista paketit, niin ei tarvii arvuutella niiden toimitusajankohtien kanssa...
juu no itse en viitti alkaa hakee kuitenki vantaalle matkaa lahdesta tarpeeks ellei nyt siel suunnilla muuten pyöri :)
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
jore83
Matalapaineturbo
Viestit: 199
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja jore83 »

Itse tilasin viime viikon torstaina 2-autooni (tonnariin) uuden etupyörän laakerin samasta paikasta. Hetki sitten Fedexin kuljettaja soitti,ja varmisteli että olen kotona. :)

(Eli nopeaa palvelua Charlie:lta/firmalta) Ja tosiaan,olkootkin tarvike,niin luulen että kestää just niin kauan on tarvis. Hintakin oli noin 70€ hela hoito.
2008 SS 1.8t Biopower.
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Vielä ehtii tänään. Naurettavan halpaa!
TD04L-14T, B207R turbo:
http://www.neobrothers.co.uk/turbo-char ... 2e1b19984d
EX: 9³SS BioPower
xJMRx
"Tuplakaasari"
Viestit: 81
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 22:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja xJMRx »

jusahh kirjoitti:Vielä ehtii tänään. Naurettavan halpaa!
TD04L-14T, B207R turbo:
http://www.neobrothers.co.uk/turbo-char ... 2e1b19984d
Eilen laitoin tilauksen menemään, aa nähdä mitä sieltä tulee kun tulee :D
Toivottavasti vaan on saatavana, ku varmaan muutama tilannut ton paketin ku noin halvalla myyvät!
SAAB 9-3 ss vector 1.8t stage 4
Isosceles
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2011 20:31
Paikkakunta: Lahti

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja Isosceles »

Saako tuolla turbolla mitään lisää softattuun 1.8t:hen? Vai meneekö enemmänkin palikkaa vaihtoon. Imupuolta, suutinta jne?
ex: 9-3 1.8t Vector
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja jusahh »

Tuolla ahtimella saat B207E/L koneeseen E85:llä kuulemani mukaan 420-440Nm ja 250-270Hp maksimissaan. Tähän tarvitaan n. 670cc suuttimet ja soveltuva kytkin. Esim. 9-5:n B235R koneen kytkimestä pystyy näemmä modaamaan sopivan n. 450-500Nm kestävän kytkimen tuohon 9-3SS. Aiheesta lisää muissa topiceissa:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=15&t=129403
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=15&t=135236

Tämä setuppi on nyt joulun ja tuon alen myötä tulossa tähänkin osoitteeseen.
EX: 9³SS BioPower
xJMRx
"Tuplakaasari"
Viestit: 81
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 22:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja xJMRx »

Isosceles kirjoitti:Saako tuolla turbolla mitään lisää softattuun 1.8t:hen? Vai meneekö enemmänkin palikkaa vaihtoon. Imupuolta, suutinta jne?
Ite aion bensa softalla mennä, tällä hetkellä stage 1 softa noin 210hp/330nm, sen mitä tosta 1,8t garretin pikku turbosta saa ulos. TD04HL-14t on aeron pienin mutta sillä saa noin 250-260hp ja 380nm bensalla. Vähän isommat suuttimet tarvitsee ja kytkin vaihtoon. Ite tein viime kesänä kytkin rempan ja nyt on autossa specin 515nm kykin. Asensin myös tään ferritan 3" dp ja 2,5" catback niin ei ahista sieltä päästä :D
SAAB 9-3 ss vector 1.8t stage 4
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja jusahh »

xJMRx kirjoitti:
Eilen laitoin tilauksen menemään, aa nähdä mitä sieltä tulee kun tulee :D
Toivottavasti vaan on saatavana, ku varmaan muutama tilannut ton paketin ku noin halvalla myyvät!
Tänään tuli vahvistus, että tilaus on menossa lähetykseen. Kävin sivuilla ja vielä oli linkki turbon tilaukseen auki, joten vielä saa lisää ahtoja halvalla.
EX: 9³SS BioPower
xJMRx
"Tuplakaasari"
Viestit: 81
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 22:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja xJMRx »

jusahh kirjoitti:
xJMRx kirjoitti:
Eilen laitoin tilauksen menemään, aa nähdä mitä sieltä tulee kun tulee :D
Toivottavasti vaan on saatavana, ku varmaan muutama tilannut ton paketin ku noin halvalla myyvät!
Tänään tuli vahvistus, että tilaus on menossa lähetykseen. Kävin sivuilla ja vielä oli linkki turbon tilaukseen auki, joten vielä saa lisää ahtoja halvalla.
Minulle tuli myös sähköpostia että tilaus otettu vastaan, ja että lähettävät paketin tulemaan niin nopeesti kun mahdollista :D
SAAB 9-3 ss vector 1.8t stage 4
jusahh
"Hölösuu"
Viestit: 1155
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 15:34
Paikkakunta: PK-seutu

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja jusahh »

EX: 9³SS BioPower
xJMRx
"Tuplakaasari"
Viestit: 81
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 22:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja xJMRx »

Minun turbo tuli myös keskiviikkona, tuli kyllä nopeesti ja vielä aitoa tavaraa :D
Nyt vaan odotellaan että saan auton takas verstaalta niin pääsee asentaan :D
SAAB 9-3 ss vector 1.8t stage 4
VileCreature
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 02:48
Paikkakunta: Vantaa

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja VileCreature »

lentäväsaabisti kirjoitti:Itse kyselin puolaa marmorilta ja muistaakseni 243e/kpl, tilasin NeoBrothersilta 92e kotiovelle toimitettuna, tuli 4:ssä päivässä.
Pakko tähän hieman röyhkeästi "mainostaa", mutta saatoin tuossa vähän penkoa tukkureilta tietoa ja nyt olis varmaankin tulossa sitten tarvikepuolia myös tonne Motonetin valikoimaan. Olisko hintaluokka ollut myös sitä 90 euron tasoa.

kiitos ja anteeksi :D (en löytänyt alkuperäistä ketjua missä näitä puolien hintoja kirottiin, saapi moderaattorit siirrellä viestiä jos tarpeelliseksi näkevät, periaatteessa siinä määrin offtopic tähän liittyen...)
MY07 Saab 9-3 SC Aero
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
kalle
"Aero"
Viestit: 467
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2010 19:33
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja kalle »

Nythän ne puolat on tarjouksessa marmorilla 79e. Yhden ostin. saa nähä tarviiko enempää. Neobrossilta tuli myös "sport sedanin korjaussarja" eli jarrusatulat taakse ja bumerangit :lol:
9-3 ss -03
Sotkamo
Teekki
"Ruisku"
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Kesä 17, 2013 23:45

Re: Neo brothersista varaosia

Viesti Kirjoittaja Teekki »

VileCreature kirjoitti: Pakko tähän hieman röyhkeästi "mainostaa", mutta saatoin tuossa vähän penkoa tukkureilta tietoa ja nyt olis varmaankin tulossa sitten tarvikepuolia myös tonne Motonetin valikoimaan. Olisko hintaluokka ollut myös sitä 90 euron tasoa.
Ihan on listattuna tuolla Motonet:n sivuilla nuo puolat, että mun ei ainakaan tarvinnut tukkureilta penkoa tietoa :D
1.8t 2005
Vastaa Viestiin