niin minäkin olen ymmärtänyt että tuo liitin on kaikissa tän mallisissa, mutta omassani tuli vissiin neljä johtoa tuohon liittimeen (joista yksi se kuuluisa keltavihreä). Jos jompikumpi noista johdoista on lisäpitkille tarkoitettu niin siihen pitäis tulla noin 12 volttia, jos rele ja sulake on paikallaan ja painelee viivanappia. Paitsi että vaatinee sen Techillä ohjelmoinnin ennenkuin mitään tapahtuu
Jokuhan tiesi kertoa että pari noista johdoista olis webaston ohjausta varten. Olisko mahdollista että joistain autoista puuttuu tuo keltavihreä lisävaloille tarkoitettu johto kokonaan?
Pitää vielä päivänvalossa käydä kattomassa omasta että montako johtoa ja minkä värisiä siihen tulee
Timon kirjoitti:niin minäkin olen ymmärtänyt että tuo liitin on kaikissa tän mallisissa, mutta omassani tuli vissiin neljä johtoa tuohon liittimeen (joista yksi se kuuluisa keltavihreä). Jos jompikumpi noista johdoista on lisäpitkille tarkoitettu niin siihen pitäis tulla noin 12 volttia, jos rele ja sulake on paikallaan ja painelee viivanappia. Paitsi että vaatinee sen Techillä ohjelmoinnin ennenkuin mitään tapahtuu
Jokuhan tiesi kertoa että pari noista johdoista olis webaston ohjausta varten. Olisko mahdollista että joistain autoista puuttuu tuo keltavihreä lisävaloille tarkoitettu johto kokonaan?
Pitää vielä päivänvalossa käydä kattomassa omasta että montako johtoa ja minkä värisiä siihen tulee
Lisävalot tulee lisätarveliittimen nastaan/napaan numero 3
Sitten tarvitaan rele ja sulake sekä tekitys viivanapille
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Nyt on autossa valot hyvin toimii. aluksi ongelmana oli rele kummatkin valot omalle rele kannalle laitettuna (87 ja 87a) kun pitkist veti toinen sytty toinen ei kun sammutti viiksestä palanut lamppu sammu ja toinen sytty. Lopputulos tälläinen pitää vielä korjata noi johot paremmin maskist
lamar kirjoitti:Hyvältä näyttää Nyt näkee varmaan ajella. Miten laitoit tuennat noille valoille.
4 ruuvilla + kilven ruuveilla kiinni puskuriin + 2x2milliin rosteri soiraa porasin puskurin peltiin. Tuntu hyvin pysyvän eikä heilunu. Suurin huoleni on miten saada silleen laitettuu noi kiinni ettei varkaat vie matkaan mutta silleen että saa ite auki ja pois katsastukseen.
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
Avaa pikkasen mitä tarkoitit tolla 2x2 rosterisoirolla puskurin peltiin, eli mihin kohtaa puskurin peltiin? Itte mietin parhaillaan että kestäskö jos laittaa vaan sillä biilteeman telineellä jos sen pulttaa puskuriverhoiluun vaan kiinni...
Valot pitää vvissiin irroittaa katsastusmiehen mieliksi kun yhteenlaskettu referenssiluku menee yli lainsäätäjämerkonomin ja eduskuntaylioppilaan äo:n yli ...
VKe kirjoitti:Itte mietin parhaillaan että kestäskö jos laittaa vaan sillä biilteeman telineellä jos sen pulttaa puskuriverhoiluun vaan kiinni...
Biilteeman teline pysyy ihan tukevasti puskurissa kiinni ruuvattuna pelkästään puskuriverhoiluun. Itselläni tosin muodostui ongelmaksi se, että koko puskuri hieman heilui valojen mukana (valot painaa arviolta 1,5 kiloo kappale). Sen takia porasin parista kohtaa kiinni ihan rautaan asti, ihan vaan varmuuden vuoksi.
VKe kirjoitti:Hyvältä näyttää ja varmaan myös näkeekin!
Avaa pikkasen mitä tarkoitit tolla 2x2 rosterisoirolla puskurin peltiin, eli mihin kohtaa puskurin peltiin? Itte mietin parhaillaan että kestäskö jos laittaa vaan sillä biilteeman telineellä jos sen pulttaa puskuriverhoiluun vaan kiinni...
Valot pitää vvissiin irroittaa katsastusmiehen mieliksi kun yhteenlaskettu referenssiluku menee yli lainsäätäjämerkonomin ja eduskuntaylioppilaan äo:n yli ...
nii siis noin 15-20mm leveetä 300mm pitkää soiroa toinen pää tuli lampun ruuviin (ylhäällä pitäs olla ruuvi lampus) ja toinen pää tuli itsestää porautuvilla tohon mistä maski on kii muoviniiteil muovimaskin alla on peltiä. siihen porasin.
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
VKe kirjoitti:Itte mietin parhaillaan että kestäskö jos laittaa vaan sillä biilteeman telineellä jos sen pulttaa puskuriverhoiluun vaan kiinni...
Biilteeman teline pysyy ihan tukevasti puskurissa kiinni ruuvattuna pelkästään puskuriverhoiluun. Itselläni tosin muodostui ongelmaksi se, että koko puskuri hieman heilui valojen mukana (valot painaa arviolta 1,5 kiloo kappale). Sen takia porasin parista kohtaa kiinni ihan rautaan asti, ihan vaan varmuuden vuoksi.
Baabel: Minkä merkkiset noi sun lisävalot on?
x-vision dominator 9"
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
VKe kirjoitti:Tattis, tota ittekin mietin että huojuuko se koko verhoilu.... Omat valot tosin painaisi vaan about 1,2 kg...
kyllä huojuu.. suosittelen laittamaan ylätuet. valo paino melkein 2kiloa kappaleelta.
jos meinaat ostaa noi dominaattorit niin muista hommata jostain kilpitelineeseen jatkojapalat valopidikkeeseen eivät mahu olevaan kuin alas päin jossei oo telinettä pidennetty. Itse tein ne 5mm paksusesta 42mm leveestä rosterilatasta. johon porasin 2x 12millin reikää päihin. toisen pää saa pultattua kilpitelineeseen ja toiseen päähän tulee valo
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
On kyl hyvät valot noi x-visionit, itel on työautossa samat. Noitahan saa nykyään pienemmässäkin koossa jos ei tykkää noita ysituumasia laittaa. Kivisuojat otin pois kun tuppasvat pakkasella huurtumaan. Katsastukseenhan riittää kun ottaa auton omista pitkistä johdot irti. Niin paitsi tietysti noissa missä on xenonit ajovaloina onkin sitten kinkkisenpi tapaus. Enpäs taas ajatellut.