Kyseessä siis tämä 2008 -> A4:nen?Jyrki73 kirjoitti: Mulla on työsuhdeautona uudemman korimallin Audi A4 2.0TDI manuaali. Noin 80 tkm kohdalla alkoi kuulumaan kykintä painettaessa rahinaa, ajattelin painelaakerin menneen. No, vein auton Espoon Audi Centeriin laitettavaksi ja vauhtipyörähän se olikin antautunut. En tiedä paljonko maksoi, mutta kaksi täyttä työpäivää oli pajalla eli tuskin se paljon tuota mainitsemaasi hintaa halvemmaksi olisi tullut (jos omasta pussista joutuisi maksamaan).
Myös työkaverin VW Touranista 2.0TDI koneella ja DSG:llä meni vauhtipyörä vaihtoon noin 100 tkm kohdalla.
Eli kannattaa niitä ääniä kuunnella myös VAG konsernin autoissa ja dumppaamaan jo paljon aiemmin (oman kokemusen mukaan ennen 80 tkm).
Ihme homma nämä kestämättömät kytkimet / kaksoismassapyörät nyky autoissa.
Mersusta en ole kuullut, että olisi hajonnut, mutta eipä niitä tuttava piirissä hirveästi ole.
Omien kokemusten mukaan ongelmia on ainakin vag, psa ja gm konserneissa.
Miten muut merkit toytota, ford, bmw, m-b onko tietoa??