Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
"Pikkulinnut" laulevat, että 9-3 saisi myös keväällä Griffine-mallin, aika näyttää!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Toi Java on hieno väri, ja pakko nähdä itse autossa, miltä näyttää. DYC:ssä näyttää lattealta oikeaan verrattuna.
Ostaisko joku vähän ajetun Ovlovin
Ostaisko joku vähän ajetun Ovlovin
#2160
toistaiseksi ei Saabia
toistaiseksi ei Saabia
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Tuohon Ovlovin on ongelmaan löytyy apu vaikkapa Turun Metro-Autosta! Uusia Java-värisiä saanee nyt aika noppeesti! On todella upea väri, näin sen tänään Tampereen Metro-Autossa.
ps. Ostamalla uuden Saabin parantaa koko Saabin tilannetta!
ps. Ostamalla uuden Saabin parantaa koko Saabin tilannetta!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Uudessa Tekniikan Maailmassa 9-3sen mainos. Alhaalla "Alkaen 29 951 €"
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
mainos uudesta kolkista näkyy myös mtv3 sivuilla.
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
onko "webasto" edelleen vakiovaruste?
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Ainakin Rinta-joupilla oli myynnissä uusi TTiD ja oli polttoainekäyttöinen lämmitin vai miten mahtoi olla ilmaistu.ka_0593 kirjoitti:onko "webasto" edelleen vakiovaruste?
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
"Parkkilämmitin, diesel" = vakiovaruste myös MY11 9-3 malleissa kertoo saab.fiRene-Rane kirjoitti:mainos uudesta kolkista näkyy myös mtv3 sivuilla.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Kyllä 9-3 -11 on sama polttoainelämmitin kuin aiemminkin. Se on Eberi.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
uutta 9-3 dieseliä ajettu Startissa:
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=282552
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=282552
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Hehee, miksihän se oli siinä alussa yhdeksänkymmentäkolme eikä ysikolme?TuuSaR kirjoitti:uutta 9-3 dieseliä ajettu Startissa:
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=282552
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
Ihan hyvä juttu oli tuo. Positiivista ennenkaikkea. Vielä kun oisivat suoraan verranneet pariin kilpailijaan, esim Audi, BMW jne. Varusteet, kulutus, teho hinta.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
hiukka kiinnostaa tuo diesel, tuplaturbo ja kohtuuvääntö ja ohjelmalla sitten lisää.
Onko se samanlainen roksuttaja kuin 9-5:ssa?
Maantiellä tuskin koneen ääni on ongelma.
Onko se samanlainen roksuttaja kuin 9-5:ssa?
Maantiellä tuskin koneen ääni on ongelma.
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Nyt taitaa alkaa 9-3 aika!
TTid on matalampi puristusuhde kuin tids ja sen kuulee hyvin, varsinkin tyhjäkäynnillä. Muutenkin äänimaailma bensautomaisempi ttid kuin yhdellä turbolla tids. Näin ainakin vanhoissa versioissa, en ole tutkinut onko uudemmassa 2,0 160 hv tids muutettu puristusuhdetta, mutta 9-5 koeajoissa ainakin purnanneet sisälle kuuluvaa kovaa raksutusta pienillä nopeuksilla.
Oletteko huomanneet että 9-3 myydään vain 1,9 ja 9-5 vain 2,0 dieselillä. Tehot samat, paitsi 9-5 ei myydä 130 hv versiona ja 160 hv yhdellä ahtimella. 2,0 aavistuksen pitempi isku 83 mm/82mm. Onkohan muita muutoksia tehty, koska uudempi versio.
Alfa ilmoittaa uusimmalla 2,0 tids 170 hv tehot ja koneen ostavat opel kuten saab 160 hv eli ilmeisesti vain softassa eroa, teknisesti kone on todennäköisesti samanlainen. Kaksoisahdettua ei myy kuin saab, alfalla on tuossa vastaavassa teholuokassa viitos diesel näköjään 210 hv manuaalina ja 200 hv automaattina.
Oletteko huomanneet että 9-3 myydään vain 1,9 ja 9-5 vain 2,0 dieselillä. Tehot samat, paitsi 9-5 ei myydä 130 hv versiona ja 160 hv yhdellä ahtimella. 2,0 aavistuksen pitempi isku 83 mm/82mm. Onkohan muita muutoksia tehty, koska uudempi versio.
Alfa ilmoittaa uusimmalla 2,0 tids 170 hv tehot ja koneen ostavat opel kuten saab 160 hv eli ilmeisesti vain softassa eroa, teknisesti kone on todennäköisesti samanlainen. Kaksoisahdettua ei myy kuin saab, alfalla on tuossa vastaavassa teholuokassa viitos diesel näköjään 210 hv manuaalina ja 200 hv automaattina.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447