Pakari kirjoitti:Yyh.. kauheeta kuraa tuo General Mistake litku..
Tätä väitettä sinä olet kiertänyt, minä en ole
väittänyt mitään vaan kysynyt perusteluita ja saanut vastineeksi vähintäänkin kummallisia juttuja Porschen "testeistä" ja urheilukilpailuista ym.
Minä olen esittänyt perustelut (3 kertaa) ja pysyn kannassani siinä, että näissä olosuhteissa kylmänpään ero 0W- ja 5W- öljyjen kesken on marginaalinen voitelevuuden kannalta, ja siinä että laadukkaaseen perusöljyyn tehty kapea-alainen tuote on
aina laadukkaampi ja ominaisuuksiltaan pysyvämpi kuin laaja-alainen korkeasti lisäaineistettu öljy.
Siis karkeasti sanottuna kysypäs keneltä tahansa Moottoriurheilua vakavasti harrastavalta tuttavalta vaikkapa mielipidettä 10W-60- öljyistä, tai polje turbosi punaiseksi 0W-40-öljyillä ja lähetä öljynäyte labraan ja saat tulokseksi 0W-30- tai peräti -20- öljyä.
Ja ennenkaikkea väitteen esittäjällähän se todistustaakka on, väite on tuossa ylhäällä lainauksessa luettavissa ja yhäkin vailla perusteita.
Hieman ihmettelen näitä "Foorumin tasosta" huolissaan olleita, liekö osunut castrol-kiukkusuoneen vai mikä on syynä siihen että näköjään on suotavaa laukoa Fiilispohjalta kurajuttuja, mutta on "turhaa vääntämistä" niitä oikaista..
Kuitenkin näillä jutuilla on paljon lukijoita, huomattavasti enemmän kuin klubilaisia tai edes rekisteröityneitä, ja jos täällä on Faktajuttujen sijaan suositeltavampaa pelotella ihmisiä ostamaan turhaan kalliita öljyjä sen sijaan että uskaltaisivat ostaa
huoletta sitä mikä on edullista, ja varmasti valmistajan hyväksymää ja vaatimukset täyttävää niin sitten kyllä sopii olla huolissaan Foorumin tasosta ja tarkoituksesta.