bsr
Re: bsr
Taitaa olla hirsch varmin joskin ei anna tehoa eniten.jeremy kirjoitti:onko kellään täysin toimivaa bsr steg 1 settiä (saab 93 ss 2.0t 175hv vm 07)?
pitäs omaan menopeliin saada vähä lisää potkua, näkyy vaan näillä keskustelupalstoilla olevan aika paljon juttua bsr vioista.
Eikä maptunia ole kanssa pahemmin haukuttu.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: bsr
Mitäs vikoja noissa sitten on ollut? Voisi tehdä vaikka ihan listauksen ni olisi jatkossa helpompi arvioida kuinka vikainen bsr on ja mistä syystä
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: bsr
Mimmi kirjoitti:Paperiteho ja oikea teho ovat kaksi (2) eri asiaa.kalle37 kirjoitti:Taitaa olla hirsch varmin joskin ei anna tehoa eniten.
Onko jollain 9-3 sc my 07 hirsch dyno lappua?
Voitais verrata mikä todellisuus on.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: bsr
TiedänMimmi kirjoitti:Tiedäthän, että jokainen dyno on erilainen, eli autot pitäisi dynota samalla dynolla ja mieluiten peräkkäin, ettei lämpötila kerkeäisi muuttumaan liiaksi.
Ja jos käytettäisiin samaa autoa tulos olis vielä varmempi.
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: bsr
Olis kiva tietää tuo suhdeluku noissa softa asioissa.
Eli mitä on asennettu eniten hirsch,maptun,bsr jne.
Osa noista bsr ongelmista on selkeästi ollut vikaa antureissa raudassa....
Myös selittämättömiä vika tilanteita on olemassa.
Bsr:n ongelma on Suomessa varmaan osittain se, että täällä ei ole varsinaista tutkinta/testaus paikkaa.
Asioita joudutaan setvimään pelkästään s-postilla ja puhelimella.
Ja usein myös välikäsien kautta, jolloin väärin ymmäryksen vaara kasvaa.
Bsr taisi myös tahria maineensa aikasempien trionickien kanssa.
Asia mitä vieläkin sotketaan tähän T8 softaan.
Itseläkin on tarkoitus ostaa maptun softa, mutta tuo itse aiheutettu kytkin remontti vähän pienensi harraste raha butjettia
Ja sitten tuo hirsch okohan siitä saatavilla kokeilu versiota?
Joskus oli joku viikon parin kokeilu tarjolla.
En sinääsä ole ollut pettynyt bsr:ään , mutta asiakaspalvelua/asennetta voisi varmaan vähän tarkastella
Eli mitä on asennettu eniten hirsch,maptun,bsr jne.
Osa noista bsr ongelmista on selkeästi ollut vikaa antureissa raudassa....
Myös selittämättömiä vika tilanteita on olemassa.
Bsr:n ongelma on Suomessa varmaan osittain se, että täällä ei ole varsinaista tutkinta/testaus paikkaa.
Asioita joudutaan setvimään pelkästään s-postilla ja puhelimella.
Ja usein myös välikäsien kautta, jolloin väärin ymmäryksen vaara kasvaa.
Bsr taisi myös tahria maineensa aikasempien trionickien kanssa.
Asia mitä vieläkin sotketaan tähän T8 softaan.
Itseläkin on tarkoitus ostaa maptun softa, mutta tuo itse aiheutettu kytkin remontti vähän pienensi harraste raha butjettia
Ja sitten tuo hirsch okohan siitä saatavilla kokeilu versiota?
Joskus oli joku viikon parin kokeilu tarjolla.
En sinääsä ole ollut pettynyt bsr:ään , mutta asiakaspalvelua/asennetta voisi varmaan vähän tarkastella
9-3 SC 1,9 Tids
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: bsr
Ainakin täällä ruotsissa on tää sama 10päivän ilmainen kokeilu vielä voimassa, suomen kokeilusta en tiedä, kysy "Kalle37" jostain merkkiliikkeestä.kalle37 kirjoitti: Ja sitten tuo hirsch okohan siitä saatavilla kokeilu versiota?
Joskus oli joku viikon parin kokeilu tarjolla.
Ilmoituksessakin kehoitetaan ottamaan yhteys merkkipuljuun.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: bsr
Itse olen näitä BSR/Hirsch/MapTun keskusteluja selannut jo väsymiseen asti enkä vieläkään tiedä minkä tulen omaani laittamaan... Jokaisella on oma mielipiteensä ja kaikki pystynevät suosittelemaan omassa kehonsiirtolaitteessaan olevaa softaa. Ja ainainen väittely aiheesta: "Mun Hirsch on luotettavampi ku sun BSR" "Niin, mutta munpa BSR on halvempi ku sun Hirsch, ja siinä on enemmän tehoa. Ja se ON luotettava!" Alkaa jo pikku hiiljaa tympäistä kun en itse osaa päättää...
Olin jo varannut ajan Hirsch asennukseen, mutta Delta perui aikani "sairastapauksen vuoksi", lupasivat ottaa yhteyttä myöhemmin. Eipä ole 2-3 viikkoon mitään enää kuulunut, saatta tosin johtua siitä että kaikki Saabin toiminta siirtyy Kuopiossa Rinta-joupille ensi torstaina. Kutsuivat tutustumaan viikonloppuna, pitänee käydä Hirschitystä sieltä sitten kyselemässä... Mutta tämän tapauksen suoman lisäajan takia olen ruvennut miettimään myös BSR/MapTun softia. Hirsch kun vaatii myös uudet kiekot renkaiden keskelle... Tosin sekinhän on vain satsaus omaan ja perheen turvallisuuteen...
Olin jo varannut ajan Hirsch asennukseen, mutta Delta perui aikani "sairastapauksen vuoksi", lupasivat ottaa yhteyttä myöhemmin. Eipä ole 2-3 viikkoon mitään enää kuulunut, saatta tosin johtua siitä että kaikki Saabin toiminta siirtyy Kuopiossa Rinta-joupille ensi torstaina. Kutsuivat tutustumaan viikonloppuna, pitänee käydä Hirschitystä sieltä sitten kyselemässä... Mutta tämän tapauksen suoman lisäajan takia olen ruvennut miettimään myös BSR/MapTun softia. Hirsch kun vaatii myös uudet kiekot renkaiden keskelle... Tosin sekinhän on vain satsaus omaan ja perheen turvallisuuteen...
#4972
--
Saabiton
M-B C280 W204
--
Saabiton
M-B C280 W204
Re: bsr
Pistän tähän listan, näille Hirsch'in suomessa oleville jälleenmyyjille.
(jos se sitten on paikkansa pitävä tänään?)
(jos se sitten on paikkansa pitävä tänään?)
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: bsr
Tuon mukaan suuntasinkin aluksi auton keulan Deltaan kyselemään. Olin kyllä aika pettynyt kyseisen yrityksen palveluun, kukaan ei suoraan osannut edes sanoa mitä päivitys maksaa. Laitoin perään myöhemmin myös sähköpostia ja yritin kysellä hintaa, sillä hyvähän siitä olisi saada edes jokin arvio ennen kuin auton sinne vien. Vastausta ei koskaan kuulunut. Itse asiakaspalvelualalla töitä tehneenä kyllä tunnistan huonon asiakaspalvelun kun sellaista saan.
Ostaessani Saabia Rinta-joupin myyjä mainitsi että heiltä saa Hirschin softia marras-joulukuusta eteenpäin. En vain aluksi olisi malttanut sinne asti odotella, mutta ehkä hyvä näin.
Ostaessani Saabia Rinta-joupin myyjä mainitsi että heiltä saa Hirschin softia marras-joulukuusta eteenpäin. En vain aluksi olisi malttanut sinne asti odotella, mutta ehkä hyvä näin.
#4972
--
Saabiton
M-B C280 W204
--
Saabiton
M-B C280 W204
Re: bsr
Allekirjoituksen softassa ei mitään ongelmaa. Ostin heti 450km sisäänajon jälkeen.frenzy kirjoitti:Täällä löytyy kiinnostusta 93SS 1.9Tdi MY08 softien tuloksille ja yleisille kokemuksille.
Stage 1
BSR, Maptun jne
BMW f11 535xd -13
Re: bsr
Kesällä vertailin itse Maptun/BSR, ja jälkeenpäin olen kyllä ollut maptuniin tyytyväinen. Hintakin oli clubilaiselle kohtuullinen. Maptunilta saa oman vikakoodin lukijan jonka sisällä alkuperäinen softa on muistissa ja palautettavissa koska vaan. Lisäksi kaikki muut vikakoodinlukijat toimivat normaalisti ja antavat saabin omia vikakoodia. Maptunilta saa paremmat paperitehot. Keväällä on tarkoitus mennä dynottamaan TTMK:n penkityspäiville Tatechille pirkkalaan. Keväällä harkintaan maptun stage3
En kyllä henkilökohtaisesti näe muita vaihtoehtoja kuin maptun. Hirschistä ei ole kokemusta mutta sekin varmasti parempi kuin BSR.
En kyllä henkilökohtaisesti näe muita vaihtoehtoja kuin maptun. Hirschistä ei ole kokemusta mutta sekin varmasti parempi kuin BSR.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89