Tuommosta tällä kertaa.
Moottorin lämmöt selkeästi kohdallaan, mutta flekti puhaltaa niin kylmää (ulkon -15 C), että oikeen pahaa tekee. Ennen liikkeelle lähtöä tuulilasille on tullut hönkäys lämmintä, koska näkyy sellaiset pienet "sulamisjäljet".
Onko vinkkejä?
Lämppäri pukkaa kylmää, moottori lämmin
Re: Lämppäri pukkaa kylmää, moottori lämmin
Tilanne peruttu
Asentaja oli huollon päätteeksi jättäny lämppärin letkuihin kuristinpihdit!
Siis voi elämän karut kävyt!
Asentaja oli huollon päätteeksi jättäny lämppärin letkuihin kuristinpihdit!
Siis voi elämän karut kävyt!
Re: Lämppäri pukkaa kylmää, moottori lämmin
Rusakko__ kirjoitti:Tilanne peruttu
Asentaja oli huollon päätteeksi jättäny lämppärin letkuihin kuristinpihdit!
Siis voi elämän karut kävyt!
Voi halvattu

No onhan sitä tullut itsekkin ajeltua lukkopihdit jarruletkussa yhden päivän

Mutta teko oli suunniteltu ei unohdus
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Lämppäri pukkaa kylmää, moottori lämmin
Kohtalotoveri 

Re: Lämppäri pukkaa kylmää, moottori lämmin
Toivottavasti saitte hyvälaatuiset pihdit.