en ollutkaan hokannut että 9-3 Ecopower-manuaali-dieseleiden päästöt ja kulutus on sama 130 hp, 160 hp ja 180 hp malleissa?
Saab.fi-sivustolla omaa autoa kootessa kaikkien manuaali-dieseleiden lukemat ovat:
Polttoaineenkulutus (l/100 km)*: 5.6 / 3.9 / 4.5
CO2-päästöt (g/km)*: 150 / 106 / 119
Kuka haluaa vielä ostaa mopoauton eli Volvo V60 eDriven?
******
EDIT: onkohan nuo lukemat huijausta . Otan ylipositiivisen kirjoitukseni takaisin. Saab.de-sivustolla aivan toiset lukemat. Mut toki 135 grammaakin on mainio lukema noille 180 hp tehoille .
PS. Saksan ja Suomen hinnat näemmä lähes samat kun kokosin oman autoni.
Uuden 9-3:n dieselin kulutus ja päästöt
Uuden 9-3:n dieselin kulutus ja päästöt
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Uuden 9-3:n dieselin kulutus ja päästöt
Eikös tuo 119gr ole kaikkiin teholukemiin, sitten Aero-varustelulla päästöt nousee. Samaa mieltä tuosta Volvosta, jännä että tehot riittää hienosti testien mukaan niissä normaaliajeluun, mutta esim. 9-5 160 hp:n koneella taas laiska samojen testaajien mukaan
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Re: Uuden 9-3:n dieselin kulutus ja päästöt
On sama lukema ja bensakonekin (163hv/320Nm)yhdistetty CO2 155.
9000 CSE 2.3 Turbo S -98
Re: Uuden 9-3:n dieselin kulutus ja päästöt
Nyt kannattaa siis ostaa Volvo V60 DRIVe ...
Yli 30 % vähemmän tehoa, yli 30 % vähemmän vääntöä ja yli 30 % hitaampi 0-100 km/h 9-3:een verrattuna. Mutta ovat onnistuneet tekemään siitä yhtä paljon kuluttavan kun Saab ja hintaakin Volvolla on vissiin enemmän!!
Se päästösekoiluni johtui tuosta EcoPower-mallista, jota en hokannu. En ollut riittävän tarkkaan perehtynyt tuohon. Griffinin EcoPower 180 hp diesel onkin vähäpäästöisempi kun Griffin Aeron 180 hpdiesel. Griffin Aeroon tuota EcoPoweria ei olekaan saatavilla.
Yli 30 % vähemmän tehoa, yli 30 % vähemmän vääntöä ja yli 30 % hitaampi 0-100 km/h 9-3:een verrattuna. Mutta ovat onnistuneet tekemään siitä yhtä paljon kuluttavan kun Saab ja hintaakin Volvolla on vissiin enemmän!!
Se päästösekoiluni johtui tuosta EcoPower-mallista, jota en hokannu. En ollut riittävän tarkkaan perehtynyt tuohon. Griffinin EcoPower 180 hp diesel onkin vähäpäästöisempi kun Griffin Aeron 180 hpdiesel. Griffin Aeroon tuota EcoPoweria ei olekaan saatavilla.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Uuden 9-3:n dieselin kulutus ja päästöt
Fiiatin (VM) tuplaturbo oikein säädettynä on edelleen mainio laite Harmi vaan, että italiaano myydessään GM:llä koneen muutti isomman turbon numeroa pienemmäksi! Tehot loppuu 220hp:n kohdalla, kun Lanciasta ottavat 250VKe kirjoitti:Nyt kannattaa siis ostaa Volvo V60 DRIVe ...
Yli 30 % vähemmän tehoa, yli 30 % vähemmän vääntöä ja yli 30 % hitaampi 0-100 km/h 9-3:een verrattuna. Mutta ovat onnistuneet tekemään siitä yhtä paljon kuluttavan kun Saab ja hintaakin Volvolla on vissiin enemmän!!
BMW f11 535xd -13