Täältä löytyy SC 1.8t -06, ajettu 140 tkm:sta asti, nyt mittarissa 220 tkm (2008 syystalvi->).
* etuiskarit+kääntölaakerit vaihdettu kolinan takia kahdesti (myyjän piikkiin 140 tkm, 210 tkm)
* etujouset vaihdettu (215 tkm, vasen etujousi katkesi)
* ylempi tukivarsi vaihdettu vasemmalle (215 tkm)
* jarrulevyt eteen+taakse, samoin palat, kuluvia osiahan nuo on... (kilometrejä en nyt muista)
* vasemman takaoven kahva muuttui hervottomaksi (~200 tkm), korjautin, vaati verhoilun avaamisen
* moottorilämmittimen vastus uusittu (215 tkm)
* kampiakselin asentoanturi vaihdettu (~165 tkm)
* akun olen uusinut kerran (~165 tkm)
* kuskin penkinlämmittimen vastus on oikosulussa (polttaa ahterin, en ole korjannut)
* vaihdekepin nuppi pompahtelee silloin tällöin irti, nyt on pysynyt paperipatentin avulla kohta vuoden paikallaan
* kuskin oven saranatapit lonksuvat, noita kannattaisi alkaa rasvaamaan ennenkuin välystä kertyy, nyt ei taida auttaa muu kuin vaihtaminen...
* linear-malli, kuskin penkin ovenpuoleinen "nahka"verhoilu kulunut aika reilusti kun hinkkaa penkin muovirunkoa vasten
* kojetaulun koristeissa pientä kulumaa (esim. hanskalokeron nappi, SID-näytön alapuoli)
Tässäpä näitä, jotain saattoi unohtua. Viimeisten 20 tkm aikana on ollut remontoitavaa hieman, sitä ennen ei juurikaan. Aika hyvin on osuneet minun kohdalle kaikki nämä SS/SC:n tyyppiviat. Niistä huolimatta olen ollut tyytyväinen autoon, ajettavuus ja mukavuus ovat huippuluokkaa

.