SID: "Service XWD"

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

SID: "Service XWD"

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Mitähän mahtaa tarkoittaa käytännössä? Mistä se tietää olevansa huollon tarpeessa? Kilsoja on nyt 68tkm ja XWD systeemiin on vaihdettu öljyt vain etupäähän, eli PTU:n (power takeoff unit). Pakkas aamuna nakkasi tuon kommentin ja poistui seuraavalla startilla, eikä ole näkynyt uudestaan. Perjantaina on aika ihmettelemään ABS/TCS herjaa, joten katsotaan tuota samalla.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
perttup
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2012 11:38

Re: SID: "Service XWD"

Viesti Kirjoittaja perttup »

minulla ollut sama "service XWD" vein huoltoon piti hoitua pävittämällä takapäähän ohjelma. No ei ihan niin mennyt vaihdettiin sitte solenoidiventtiili 700e ja samalla
kamppanja hommana taakse vuotava stefa minkä yhteydessä kuuluu vaihtaa myös vetoakseli 900e. Minun autoni ei sitten tietenkään kuulunut kamppanjan piiriin. Laskun loppusumma pienillä sääli alennuksilla 2300e.
thedwarf
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 20:57

Re: SID: "Service XWD"

Viesti Kirjoittaja thedwarf »

Minulla taas vaihdettiin koko perä, onneksi meni takuuseen.. hinta taisi olla jotain 5000e+.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Re: SID: "Service XWD"

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Miten teillä tuo huoltoilmoitus käyttäytyi, kuittautuiko se pois, vai jäikö se päälle (kunnes huollossa kuitattiin)?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
thedwarf
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: To Heinä 31, 2008 20:57

Re: SID: "Service XWD"

Viesti Kirjoittaja thedwarf »

Mulla taisi jäädä kyllä päälle, mutta vedin sulakkeen laitteelta koska se kanitti takapyöriä ja ei tuntunut hyvältä. Sulakkeen poistaminen teki autosta hyvin toimivan etuvetoisen.
Vastaa Viestiin