jmaatta kirjoitti:Kuinka paljon muutoksia muuten "normi" eberi vaati kun sen pisti väyläversion tilalle? Pumppu, polttoainelinjat jne kävikö olemassa olevat?
edit: veikkaisin ohjainkortin olevan sökön niinkun omassakin siinä alkuperäisessä...
Vaatimuksista en tiedä, mutta vaihdatin omaani kokonaan uuden paketin syystä, että se oli selkein, sai takuun ja hinta oli kohtuu edullinen (auton myyjä maksoi osan). Jotain kiinnikkeitä jäi alkuperäisestä.
Kuvittelisin, että itse lämppäri on molemmissa samanlainen ohjainkorttia lukuunottamatta. Samoin kaikki letkut, pumput jne jne samanlaisia. Eroa lienee johtosarjoissa (missä lienee oem-eberin sulakkeet?), ICPU-releessä (onko oem:ssä lainkaan) ja kaukosäädön radiolähettimessä (tätä ei liene edes mahdollista saada väyläversioon?). Niin ja onhan tuossa vielä tuo on/off-kytkin + lämpöanturit.
Sitä en oo vielä järkeillyt, että miksi se ohjainkortti hyytyy niin helposti? Onko se heikko lenkki myös yleismallin eberissä?