-03 9-3SS 2.0T lohko
-03 9-3SS 2.0T lohko
Niin...onkohan jossain ammattitaitoa, jotta sais lohkon hitsattua? Onnistuuko muutenkaan vai onko edessä koneen tai ainakin lohkon vaihto? 230tkm ajettu Saab ja lohkossa n.7cm pitkä halkeama, ei liene pitkäikäinen mötikkä, jos ei pian jotain tee. Kiva jos lähietäisyydeltä löytyis eli mahd. liki Satakuntaa. On muuten viimeinen "Ooppeli" ku minä ostan! Moista vaivaa ei sais olla noilla kilometreillä tuon hintaluokan autossa.
Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
Ihan mielenkiinnosta, millä se on saatu halki?
Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
Ihan kun olisin kuullut/lukenut jostain noista lohko halkemista.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
No eipä niitä pahemmin ole kyllä ainakaan omiin silmiini sattunut, edes juttujakaan. Yhdestä hajallisesta lohkosta kuullut, mutta sekin on hajonnut virittämisen seurauksena +300hv tehoissa. Ennenkuin joku puuttuu niin, tosin eihän se tarkoita etteikö niitä ole enempää jos minun näköpiiriin ei ole sattunut
Mistäspäin lohko on halki? Itse kyllä suosittelisin purkuautosta konetta tilalle, jos ei halua uutta konetta varastontyhjennyskamppanja hintaan ostaa.. mikäli niitä koneita on vielä?

Mistäspäin lohko on halki? Itse kyllä suosittelisin purkuautosta konetta tilalle, jos ei halua uutta konetta varastontyhjennyskamppanja hintaan ostaa.. mikäli niitä koneita on vielä?
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
Mårå
Soitappa Helsingin erikoishitsaukseen vaikka ei olekkaan Satakunnassa. Tämä puulaaki on ainakin aikaisemmin osannut nämä hitsaushommat oli sitten kyse alumiini- tai valurautalohkosta. Hyvin tehty hitsaus on ihan turvallinen ratkaisu mutta pitäisi kyllä myös miettiä miksi lohko yleensäkin on haljennut.
Ruotsista saa myös uitettua koneita puretuista kolariautoista.
Soitappa Helsingin erikoishitsaukseen vaikka ei olekkaan Satakunnassa. Tämä puulaaki on ainakin aikaisemmin osannut nämä hitsaushommat oli sitten kyse alumiini- tai valurautalohkosta. Hyvin tehty hitsaus on ihan turvallinen ratkaisu mutta pitäisi kyllä myös miettiä miksi lohko yleensäkin on haljennut.
Ruotsista saa myös uitettua koneita puretuista kolariautoista.
Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
Eipä ollut korjauspajakaan kuullut että noista olisi lohkoja mennyt...nyt kuitenkin jostain syystä näin on käynyt. N.8cm halkeama takapuolella heti venttilikannen alapuolelta keskeltä konetta. Tihkuu muuten lämmetessään ihan kivasti öljyä...
Kattelin tossa noita lohkojen/moottoreiden hintoja, enkä aio iskee sellasii rahoja vanhaan autoon...oli Saab tai ei. Vaihtoon menee, jos joku siitä jokusen satasen vielä maksaa. Huomenna jo ehkä entinen Saabisti...


Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
Niin ja vielä sen verran, että tuo Saabini ihan vakio 175hp.
Re: -03 9-3SS 2.0T lohko
Mistä kohtaa halki? Vesikanavasta? Onko jäätynyt?make.68 kirjoitti:Niin ja vielä sen verran, että tuo Saabini ihan vakio 175hp.
:edit: öljyähän se tihkuu, niin tuolla lukikin... Puusilmä....
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com