9-3 -04 kytkinletku vuotaa.
9-3 -04 kytkinletku vuotaa.
Millä ilveellä saa kytkimen pääsylinteristä paineputken irti? se pyörii siinä paikallaan ja siinä on musta muvimöykky kiinnitytksenä, jostakin kohtaa pitää painaa, mutta mistä? että sen saa irti ja vaihdettua, on hinkkanut se letku ittensä puhki lämmityslaitteeseen menevää kumiletkua vasten, missä ei näy vauriota, on se kumma, että teräskudoksinen on hinkannut ittensä läpi, siinä pikaliittimessä on tietty helppo niksi, mutta meikämanni ei tajua
Re: 9-3 -04 kytkinletku vuotaa.
siirsin oikealle alueelle, kyseessä kuitenkin sportsedan? Vanhemmassa og9-3 ssa työsylinterin paineletku on nipassa sokalla kiinni, tästä uudemmasta en osaa sanoa mutta eiköhän joku anna oikean vastauksen kohta...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: 9-3 -04 kytkinletku vuotaa.
Siinä liittimessä on klipsi, joka pitää painaa alaspäin auki, sit lähtee helposti.Pangjang kirjoitti:Millä ilveellä saa kytkimen pääsylinteristä paineputken irti? se pyörii siinä paikallaan ja siinä on musta muvimöykky kiinnitytksenä, jostakin kohtaa pitää painaa, mutta mistä? että sen saa irti ja vaihdettua, on hinkkanut se letku ittensä puhki lämmityslaitteeseen menevää kumiletkua vasten, missä ei näy vauriota, on se kumma, että teräskudoksinen on hinkannut ittensä läpi, siinä pikaliittimessä on tietty helppo niksi, mutta meikämanni ei tajua
SAAB 99 -83 GL