Parkkipolttimo jumissa :O
Parkkipolttimo jumissa :O
Jep elikkä huomen ois tarkotus viiä katsastuskeen katiska ja huomasin ,että kuljettajan puolen parkki on palanut... no koitin sitä sit saada irti sieltä vetämällä kiertämällä , mutta kun en saanut kunnon otetta niin jäi polttimo sinne. toisen puolen polttimo läks vetämällä muttei tämä... Oisko teil jotain neuvoi miten ton saa irti? Nokkapihdeil?
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
Re: Parkkipolttimo jumissa :O
Vaihdoin molemmat parkit tuossa kuukausi pari sitten, mulla ainakin meni ihan turkasen pitkään niitä nyhrätessä kun ei sinne mahdu ku pari sormea kerralla. Itse kikkailin nuo kärkipihtien avulla, ja johdoista vetämällä... ei sen tarvi olla ees kovin tiukassa niin voi olla kova homma irroitella tuolta, kun ei tosiaan tilaa ole liikaa työskennellä.
9³ SC 1.8t
Re: Parkkipolttimo jumissa :O
huomasin kylläglyzer kirjoitti:Vaihdoin molemmat parkit tuossa kuukausi pari sitten, mulla ainakin meni ihan turkasen pitkään niitä nyhrätessä kun ei sinne mahdu ku pari sormea kerralla. Itse kikkailin nuo kärkipihtien avulla, ja johdoista vetämällä... ei sen tarvi olla ees kovin tiukassa niin voi olla kova homma irroitella tuolta, kun ei tosiaan tilaa ole liikaa työskennellä.

kyl sai vetää ja kiertää pihdeillä.... oli jotain helkkarin mahlantyyppistä ainetta polttimon päällä liekö se sitten jumittanut....
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX