SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Eli olisi tarkoitus vaihtaa takaisin saab. Itsellä ollut aikaisemmin vain 900 ja 99 saab malleja. http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5351297
Tuollaista katselin itselleni. Onko mitä erityistä mitä pitäisi katsella tuosta ja onko noilla kilometreillä tapana ilmetä mitä isompia remontteja? tuossa luin vanhoja keskusteluja mutta mielipiteitä oli monia. olisi mukava kuulla kommentteja kenellä kokemusta kyseisestä mallista ja reilummilla ajokilometreillä.
Tuollaista katselin itselleni. Onko mitä erityistä mitä pitäisi katsella tuosta ja onko noilla kilometreillä tapana ilmetä mitä isompia remontteja? tuossa luin vanhoja keskusteluja mutta mielipiteitä oli monia. olisi mukava kuulla kommentteja kenellä kokemusta kyseisestä mallista ja reilummilla ajokilometreillä.
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Tuossa ei ole automaatti-ilmastointia, joten katselisin jotakin muuta yksilöä. Stereot ilman näyttöä ovat ala-arvoisia, pettyisit pahasti.
Tähtää Vectoriin tai Aeroon, mukavemmat sistustat yleensä. 1,8t on sama 2 litran kone ja softalla heti 200 hv vääntävä kone.
Tältä foorumilta löytyy juttua kolinoista, iskareista, kääntölaakereista ym. Jotainhan 200tkm mennessä on noille melko varmasti tehty.
No täytyy kyllä todeta, että nettiauton tarjonta esim 7.000 €:n hintaluokkaan on heikko.
Tähtää Vectoriin tai Aeroon, mukavemmat sistustat yleensä. 1,8t on sama 2 litran kone ja softalla heti 200 hv vääntävä kone.
Tältä foorumilta löytyy juttua kolinoista, iskareista, kääntölaakereista ym. Jotainhan 200tkm mennessä on noille melko varmasti tehty.
No täytyy kyllä todeta, että nettiauton tarjonta esim 7.000 €:n hintaluokkaan on heikko.
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Aika harvoin tulee vastaan manuaali-ilmastointisia ja rattinapittomia yksilöitä! Onkohan niitä tarvinnut erikseen pyytää pois autoa tilatessa..? En oo ulkomaiden ilmoituksissa törmännyt kertaakaan vastaaviin.
2021 Tesla Model 3 Performance
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Tai jos sanotaan toisinpäin lisähärpäkkeet on kruksattava autoa tilatessa, mutta autoa tilatessa saman tekee myös itse autoliike.Atticus kirjoitti:Aika harvoin tulee vastaan manuaali-ilmastointisia ja rattinapittomia yksilöitä! Onkohan niitä tarvinnut erikseen pyytää pois autoa tilatessa..? En oo ulkomaiden ilmoituksissa törmännyt kertaakaan vastaaviin.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
onko Vector malleissa parempi turbo kuin normaali malleissa? airossahan on kestävämpi ahdin. ilmeisesti muuten 250tonnin kohdalla viimeistään ahdin uusiksi vai kuinka?
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Ei ole korviini kantautunut, että näitä uudempia garrett GT2052s ahtimia hajonnut olisi. Ahdin ei riipu varustetasosta linear/vector.
1,8t 150hv ja 2,0t 175hv on tuo gt20 ahdin. Aerosta löytyy sitten mitsun 14T. Käsittääkseni molemmat niin garrett kuin mitsukin ovat olleet varsin kestäviä ahtimia.
1,8t 150hv ja 2,0t 175hv on tuo gt20 ahdin. Aerosta löytyy sitten mitsun 14T. Käsittääkseni molemmat niin garrett kuin mitsukin ovat olleet varsin kestäviä ahtimia.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
tietääkö tuota vuosimallista missä olisi jo tuo parempi GT2052s? vai konetyypistä vain.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 990
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Kokemus "enemmän" ajetusta ss:stä:
Viimeisen 1,5 vuoden aikana ajanut 80tkm (150-230).
Jouset ja iskarit menee vaihtoon kevään aikana sekä kääntölaakerit ja pyörän laakeri.
Eli kuluvia osia.
Ko. aikana ei mitään murheita, loistava peli. (Ed mainitut osat eivät pahemmin oireile, mutta vaihdan ne, kun kilsoja tulee niin paljon).
Ko. linkin auto on karvis, jota en ostaisi. (Paskat stereot, man ilmastointi, mustat helmat, tylsä sisusta)
Viimeisen 1,5 vuoden aikana ajanut 80tkm (150-230).
Jouset ja iskarit menee vaihtoon kevään aikana sekä kääntölaakerit ja pyörän laakeri.
Eli kuluvia osia.
Ko. aikana ei mitään murheita, loistava peli. (Ed mainitut osat eivät pahemmin oireile, mutta vaihdan ne, kun kilsoja tulee niin paljon).
Ko. linkin auto on karvis, jota en ostaisi. (Paskat stereot, man ilmastointi, mustat helmat, tylsä sisusta)
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
GT2052S ahdin löytyy kaikista bensiinikäyttöisistä NG93(sport sedan & sport combi siis) mallisista autoista jotka on vuosimallivälillä 2003-2006.
Vuonna n.2007 vaihtui mitsun 11T:hen tuo ahdin 1,8t/2,0t moottoreissa.
Vuonna n.2007 vaihtui mitsun 11T:hen tuo ahdin 1,8t/2,0t moottoreissa.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Tästäkinkö: http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5365069Pakari kirjoitti:GT2052S ahdin löytyy kaikista bensiinikäyttöisistä NG93(sport sedan & sport combi siis) mallisista autoista jotka on vuosimallivälillä 2003-2006.
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Ei siitä Risto, unohtui tuo vapari En muistanut sen olemassaoloa. Eli siis kaikista NG93 bensiinikäyttöisistä, turbollisista versiooista 1,8t/2,0t, jotka valmistettu aikavälillä 2003-2006
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5128154 tämäkin oli karvis ei enääRed Dragon kirjoitti:Kokemus "enemmän" ajetusta ss:stä:
Viimeisen 1,5 vuoden aikana ajanut 80tkm (150-230).
Jouset ja iskarit menee vaihtoon kevään aikana sekä kääntölaakerit ja pyörän laakeri.
Eli kuluvia osia.
Ko. aikana ei mitään murheita, loistava peli. (Ed mainitut osat eivät pahemmin oireile, mutta vaihdan ne, kun kilsoja tulee niin paljon).
Ko. linkin auto on karvis, jota en ostaisi. (Paskat stereot, man ilmastointi, mustat helmat, tylsä sisusta)
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Toi on vissiin se huvittava Aerona mainostettu tuuninkipeli. Ihan söpösti rakennettu, mutta ei se Aeroksi muutu.
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
missä sitä on aerona mainostettu?kyllä sillä kerkee yhtähyvin tai pikkasen paremmin ku aerollaRistom kirjoitti:Toi on vissiin se huvittava Aerona mainostettu tuuninkipeli. Ihan söpösti rakennettu, mutta ei se Aeroksi muutu.
Re: SAAB 9-3 SPORT SEDAN TURBO
Saatoin sekoittaa toiseen ilmoitukseen. Olikohan Tampereen seudulla joku toinen söpösti tuunattu yksilö tässä taannoin myynnissä..