Saabanan kirjoitti:Olen aikeissa poistaa omasta autostani peräluukussa olevat 93 & 1.8t merkit, koska mielestäni peräpäästä tulis tyylikkäämpi ilman niitä.
Vaikuttaako ajatus aivan älyvapaalta, vai mitä mieltä te ootta
Ihan jees idea. Mulla on tällä hetkellä autossa vielä tuo 9³ -merkki, mutta muita merkkejä tuon 1.8i -mallin perässä ei sitten olekaan. Itse pidin tuon 9³ -merkin ihan sen takia, että perässä olijat tietää, millä autolla (ja millä automallilla) ollaan liikenteessä
Turbo Sensonic kirjoitti:Itse pidin tuon 9³ -merkin ihan sen takia, että perässä olijat tietää, millä autolla (ja millä automallilla) ollaan liikenteessä
koska pirun autot on nykyään kaikki saman näkösiä, heti kun yhdellä autolla on ovaalit lamput niin viimeistään seuraavana vuonna ne on 10 automerkillä.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti: koska pirun autot on nykyään kaikki saman näkösiä, heti kun yhdellä autolla on ovaalit lamput niin viimeistään seuraavana vuonna ne on 10 automerkillä.
Multa lähti nuo peräpään merkit pois heti tokana päivänä.
Lähti muuten todella helposti irti, kulmasta kiinni ja pienellä voimalla kumpainenkin merkki ei työkaluja tarvinnut eikä mistään suunnasta katsottuna näe onko siinä koskaan merkkiä ollut.
Ja jos alkaa tavaraluukunkannen virheellinen kuutiotilavuusmerkintä (eli 1.8t) nyppimään kovin paljon niin Saabin liikkeeltä löytyy apu: oikea - koneentilavuuden mukainen mallimerkintä (2.0t) maksaa n. 18€.
Uusi mallimerkintä tulee sellaisessa muovisessa "jigissä" joka passaa merkinnän automaattisesti oikeaan paikkaan/asentoon. Oma näkemykseni on, että jos on moottorinkokoon viittaava merkintä (näin kaikki ulkopuoliset asian ainakin ymmärtävät ko. merkinnän Saabeissa) niin sen pitää olla oikea - olkoonkin sitten hepoja 150-175-195Hirsch-204Bsr...
Merkit on poissa, ainoastaan piskuinen tarra on persiissä
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Noniin! Nyt 93 & 1.8t merkki sai peräluukusta lähtöpassit, hiusföönillä lämmitin tarroja ensin ja sitten varovasti vetämällä tarrat pois eikä jäänyt mitään jälkiä. Poistin lisäksi autoliikkeen liimaaman mainostarran jonka olivat peräpäähän liimanneet (se vasta ruma olikin).
Olen lopputulokseen erittäin tyytyväinen. Kiitoksia teille kommenteista/mielipiteistä
Voi Saabanan !!
9-3 SS 1,8t 04. + BSR Steg 1 (myyty).