Joo, v tuttaa, kun autoliikkeet liimailevat noita mainostarrojaan autoihin No onneksi voi aina auton oston yhteydessä pyytää myyjältä kirjallisesti, että autoon ei liimata mitään autoliikkeen mainostarroja.Saabanan kirjoitti: Poistin lisäksi autoliikkeen liimaaman mainostarran jonka olivat peräpäähän liimanneet (se vasta ruma olikin).
Mielipiteitä kiitos!!!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Poista samalla se tuplaputkisto. Sehän on haarottamalla tehty. Asennat perusmallin takahelman niin ei kukaan tiedä Aeroksi. Voin avittaa sen verran, että vaikka uhraudun vaihtoon putkien/helman osalta
Itse otin "no badge" option tilaukseen, eli merkit jäi pois. Samaten kielsin liikettä liimailemasta mitään tarroja. Toivetta kunnioitettiin kiitettävästi.
Itse otin "no badge" option tilaukseen, eli merkit jäi pois. Samaten kielsin liikettä liimailemasta mitään tarroja. Toivetta kunnioitettiin kiitettävästi.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 171
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 23:43
- Paikkakunta: Helsinki
Mää pidin merkit... tosin mulla lukee 2.0t ja kalliilla lunastettu
Nojoo mää en oo hirveesti tottunut virittämään kun aikaisempi OG 9-3 2.0t oli leasing työsuhdeauto. Ajatus oli se että halusin auton jonka kiihdytysarvot on mahdollisimman lähellä (siis minimi) mun vanhaa autoa... teoriassa 0-100km/h 8,5 sek.
Ajattelin jossain vaiheessa kun olin tilaamassa uutta autoa poista sen merkin, mutta sitten se kuitenkin jäi, ja muuten ihan hyvä niin... joskus näkee tuolla liikenteessä mitä ihmeellisempiä yrittäjiä ja kiinnostaa tietää mikä vehe niillä tarkalleen on alla, joten antaan lukea reilusti takakannessa vaan...
Yllättävän pirteä muuten tämä SC 2.0t. toki tässä on tehokkaampi moottori kuin OG 9-3 2.0t:ssa mutta on myös lisäpainoa, mää ainakin koen perstuntumalla että tää lähtee liukkaamin kuin OG 9-3
Nojoo mää en oo hirveesti tottunut virittämään kun aikaisempi OG 9-3 2.0t oli leasing työsuhdeauto. Ajatus oli se että halusin auton jonka kiihdytysarvot on mahdollisimman lähellä (siis minimi) mun vanhaa autoa... teoriassa 0-100km/h 8,5 sek.
Ajattelin jossain vaiheessa kun olin tilaamassa uutta autoa poista sen merkin, mutta sitten se kuitenkin jäi, ja muuten ihan hyvä niin... joskus näkee tuolla liikenteessä mitä ihmeellisempiä yrittäjiä ja kiinnostaa tietää mikä vehe niillä tarkalleen on alla, joten antaan lukea reilusti takakannessa vaan...
Yllättävän pirteä muuten tämä SC 2.0t. toki tässä on tehokkaampi moottori kuin OG 9-3 2.0t:ssa mutta on myös lisäpainoa, mää ainakin koen perstuntumalla että tää lähtee liukkaamin kuin OG 9-3
Nykyinen Saab 9-5 Vector 2.0 TTID XWD MY-11
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
Entinen Saab 9-3 SC 2.0t MY-07
-
- "Ruisku"
- Viestit: 111
- Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 21:23
- Paikkakunta: Savo
Meinasin itsekin tilata "no badge" optiolla, mutta hetken mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen, että on kiva ylläri kaverille, kun perässä on "vain" 1.8t ja sisäänajon jälkeen löytyykin sitten parisataa kaakkia...
Mutta tyylikkäämpi on kyllä ilman merkintöjä, eli hyväksyn myös tuon merkintöjen poistamisenkin. Pääasia, että on Saab.
Mutta tyylikkäämpi on kyllä ilman merkintöjä, eli hyväksyn myös tuon merkintöjen poistamisenkin. Pääasia, että on Saab.
- SAAB 9³ SS 1.8t A5 '07 SCH BSR -
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Hei sen aero tarran voi jättää paikalleen ainakin 95 kun on hirschin sarja kiinni, ulkonäkö kuin vakiossa aerossa mutta kulku ihan muuta. Voi yllättää ainakin naapuruston muka kovakulkuiset germani kulkijat ja tietysti perhesaabit.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Ei ole tarkoitus olla näsä, mutta onko kukaan oikeasti koskaan "yllättynyt" jonkun toisen auton suorituskyvystä? Lähinnä tulee mieleen, että esim joku 1.6l koneinen on joskus hieman yllättänyt kun on kyydissä istunut ja kuski on vetänyt ohitustilanteessa niin pientä pykälää kuin vain suinkin mahdollista. Eli kyllä niilläkin ehtii jos raaskii kierrättää. Harvemmin tulee ajateltua yhtään mitään, jos joku toinen auto kiihdyttää lujaa jne. Ei tule ajettua kilpaa...
Itellä oli tuo no badge juttu ihan ulkonäkömielessä. Eli ajattelin että kokomustaan autoon sopii hyvin paljas per*e
Itellä oli tuo no badge juttu ihan ulkonäkömielessä. Eli ajattelin että kokomustaan autoon sopii hyvin paljas per*e
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Kerran olin ystäväni Ford Sierrassa, Cosworth malli. Autoon liimailtiin 1.6L merkintä ja vanteet vaihdettiin pölykapselimalleihin. Spoileri pois.
Muutama puimuri tuli nolattua, varsinkin yksi 325i jäi mieleen. Oli siinä teinillä (itsekin olin..) ihmettelemistä kun isin ostama katuraketti jäi kakkoseksi. Eihän tuossa mitään järkeä ole...
Muutama puimuri tuli nolattua, varsinkin yksi 325i jäi mieleen. Oli siinä teinillä (itsekin olin..) ihmettelemistä kun isin ostama katuraketti jäi kakkoseksi. Eihän tuossa mitään järkeä ole...
Saab 93 SC 1.8tA Vector Hirsch -07
** Volvo on ihan ok. Jos haluatte kehuja, se maksaa ekstraa **
** Volvo on ihan ok. Jos haluatte kehuja, se maksaa ekstraa **
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Ei tosiaankaan ollut tarkoitus olla näsäviisas, vaan yllensä nuoriso on juuri tehty näitä sliipereitä, josta otetaan kaikki merkit pois ja ulkonäkö on mahdollisimman neutraali ja kene on isoin mitä autoon saa tungettua, tai toisin eli erikoismallin tarrat ja ulkonäkö ja tekniikka jotain aivan muuta. Itse arvostan tehtaan alkuperäismerkkejä.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Täyttyy valitella vielä tuota suomen kieltä edellisessä jutussa, oli huono näppis ja kiiressä tuli kirjoiteltua eikä tarkistettua, mitä oli kirjoittanut. Olihan saabillakin aluksi 95 vain saab ja 95 tarrat takana, mutta 02 eteenpäin vaihdettiin koneen kokomerkintä tai aero merkki takapaksiin. Etulokasuojan merkinnät hävisivät. Olikohan syynä asiakkaiden vaatimus vai tehtaan halukkuus mainostaa enemmän muille autoilijoille moottorikokoa. No aero merkintä ei ainakaan ole kovin tunnettu, yksikin kysyi minulta, että tarkoittaako tuo ilmastointia.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
joukolainen kirjoitti: No aero merkintä ei ainakaan ole kovin tunnettu, yksikin kysyi minulta, että tarkoittaako tuo ilmastointia.
Vähän samaa sarjaa kun taannoin härnättiin erästä kompressori mersun omistajaa, että tarkoittaako merkintä ilmastoinnin kompuraa
Tonnareissahan aikanaa myöskin vaihteli merkintapa. Joissain malleissa oli koneen koko merkitty välillä ja välillä taas ei. Satkuissakin on nähnyt 2.0 turbo merkintää. Uudet 2.0t ja 2.0T merkinnät hämää myöskin keskivertoautoilijaa, saati sitten 1.8t - kahden litran matalapaineturbo kone...
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Mä olen sitä mieltä, että kaikki moottorin kokoon liittyvät tekstit pitäisi kieltää EU:n asetuksella. Mitä merkitystä niillä on varsinkin kun kohta rupeaa pukkaamaan kahdella ahtimella (remmi ja turbo) varustettuja autoja (kuten volkkari).
Reilusti vaan takaluukkuun max. teho kw:nä; max. vääntö Nm:nä; huiput; 0-100; 60 - 120 kiihtyvyydet; CO2-päästöt ja keskikulutukset.
Mullakin lukisi:
"Saappi 129/350/225/8.8/??/194/10.6/5.4/7.3"
Vähänkö olisi räväkkää. Ja katsastuksessa kaikki nuo tarkistettaisiin ja polliisiratsioissa. Väärästä merkinnästä auto pois (jos virhettä ylöspäin) tai ilmainen virisatsi valtion kustantamana, jos arvot alle säälirajan.
Loppuisi bullshittaaminen valoissa.
Reilusti vaan takaluukkuun max. teho kw:nä; max. vääntö Nm:nä; huiput; 0-100; 60 - 120 kiihtyvyydet; CO2-päästöt ja keskikulutukset.
Mullakin lukisi:
"Saappi 129/350/225/8.8/??/194/10.6/5.4/7.3"
Vähänkö olisi räväkkää. Ja katsastuksessa kaikki nuo tarkistettaisiin ja polliisiratsioissa. Väärästä merkinnästä auto pois (jos virhettä ylöspäin) tai ilmainen virisatsi valtion kustantamana, jos arvot alle säälirajan.
Loppuisi bullshittaaminen valoissa.