Korjaus- ja asennusapuja

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
2.polvi
"Hölösuu"

Korjaus- ja asennusapuja

Viesti Kirjoittaja 2.polvi »

Tervehdys,

Hieman ihmettelin ettei täällä tällaista topikkia ole. Toki näistä softapäivityksistä jatkuvasti kysellään, mutta muista toimenpiteistä ei. Eli...

Tuo allekirjoituksen auto kaipaisi hieman toimenpiteitä ja itse en niitä kykene tekemään. Toki kaupalliset toimijat ovat olemassa ja niitä olen käyttänytkin, mutta kokeillaas nyt näinkin.

Auton maalipinta kaipaisi myllytystä tai jotain vastaavaa harjapesua perusteellisempaa käsittelyä. Samaten peilien jalat ovat hilseilleet. Apukuskin puoleinen peilikin repsottaa kiinnityksistään, täällä hiljattain joku korjauskikat kertoikin, mutta ei varmaan taitu itseltä. Näiden lisäksi parkkitutkan asennuskin voisi olla edessä, jos moisen hankin. Xenon-polttimotkin tars vaihtaa...

Eli mm. tuollaisia hommia pitäisi jossain teettää ja jos täältä löytyisi apuja sopivaa korvausta vastaan, niin mikäs sen mukavampaa.

Kiesi sijaitsee Järvenpäässä, mutta tekijä voi toki olla muuallakin säädyllisen välimatkan päässä.

P.S. Yv:llä tietysti tavoittaa, mutta jos tällaiselle topikille yleisestikin olisi tarvetta, niin varmaan avuntarjoajien kannattaa tässäkin kommentoida niin tieto leviää...
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Ristom
"Hölösuu"

Re: Korjaus- ja asennusapuja

Viesti Kirjoittaja Ristom »

Monenlaista fiksausta ja puunausta tunnetaan vakuuttavan hyvin foorumilla www.pesukinnas.com.

Peilinjalkoja on tämän foorumin väki maalannut, pinnoite pois, muovipohjuste ja maali + lakka.

Erityisesti mainitsen pesukinnasfoorumilta nahkasisustojen korjauksen ja hoidon asiantuntemuksen. Todella tutustumisen arvoinen foorumi. Itse löysin tuon liian myöhään, tuli vedettyä AutoGlymin nahanhoitoainetta penkkeihin, mikä on maailman suurin VIRHE. Samoin Nahkiss.
e0000333
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

9-5:ssa Nahkiss oli ihan pätevää tavaraa. Samoin uuden ostoksen kanssa 9-3 ss vectorin istuinosat imaisivat halukkaasti helteessä tavaraa itseensä, kun eivät liene koskaan rasvatut.

Heitätkö jonkin pesukinnas nahkamiesten ykköaineen jo Nahkiss ei ole siellä kovassa huudossa.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
LIFAD
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja LIFAD »

Moi,

Itse asensin parkkitutkan muutama kuukausi sitten omaani.
Mekaanisessa asennuksessa voin autella jos sulla on paikka ja työkaluja ( Ite vaihdoin kaverin autotallissa, jossa välineet).
SPA pitää sitten TECHillä enabloida päälle.
Saab 9³ SS 2006 2.0TS Vector
Eski
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Eski »

Ristom kirjoitti:Erityisesti mainitsen pesukinnasfoorumilta nahkasisustojen korjauksen ja hoidon asiantuntemuksen. Todella tutustumisen arvoinen foorumi. Itse löysin tuon liian myöhään, tuli vedettyä AutoGlymin nahanhoitoainetta penkkeihin, mikä on maailman suurin VIRHE. Samoin Nahkiss.
Ehkä menee vähän offtopikin puolelle tässä ketjussa, mutta itse kokeilin TTiD:n vaaleisiin "puolinahkoihin" autoglymin hoitoaineita ja mielestäni penkeistä tuli kuin uudet. Pesin penkkien nahkaosat ensin glymin Leather Cleanerilla ja sen jälkeen vedin päälle Leather Care Balm -hoitoainetta. Nahkapenkithän eivät ole uutena ja puhtaana kiiltävät ja rasvaiset, vaan pehmeät ja mattapintaiset. Kyllähän niitä parempiakin tuotteita on varmasti olemassa, ainakin Gliptonea on usein kehuttu. Nahkissiä on tullut joskus aikaisemmin käytettyä ja se jättää nahkan rasvaiseksi ja kiiltäväksi.

Eski
Ristom
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Ristom »

e0000333 kirjoitti:Heitätkö jonkin pesukinnas nahkamiesten ykköaineen jo Nahkiss ei ole siellä kovassa huudossa.
FurnitureClinic

http://nahanhoito.fi/
Vastaa Viestiin