Jarrulevyt
Jarrulevyt
Terve,
Kenen valmistamia levyjä olette yleensä käyttäneet, kun levyt olette vaihtaneet?
Jos nyt sulkee pois nuo ihan halvimmat tarvikkeet.
Orginaalistahan on nyt tarjous mutta miten nuo muut esim. Black Diamond ja mitä niitänyt olikaan?
Onko millaisia kokemuksia ja mistä olette hankkineet jos joku muu, kuin orginaali?
Kiitti jo etukäteen!
Kenen valmistamia levyjä olette yleensä käyttäneet, kun levyt olette vaihtaneet?
Jos nyt sulkee pois nuo ihan halvimmat tarvikkeet.
Orginaalistahan on nyt tarjous mutta miten nuo muut esim. Black Diamond ja mitä niitänyt olikaan?
Onko millaisia kokemuksia ja mistä olette hankkineet jos joku muu, kuin orginaali?
Kiitti jo etukäteen!
Re: Jarrulevyt
Alkuperäiset NeoBrothersilta kotiovelle 75£ + rahtia n. 30£. Samallahan voi tilailla kaikkea muuta tuikitarpeellista ja tarpeetonta
93SC TTiD
Re: Jarrulevyt
Aten levyt on samat kuin orkkikset, mutta halvemmat. Esim. TTID:n etulaikat ->
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-0 ... e1247.html
Eski
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-0 ... e1247.html
Eski
Re: Jarrulevyt
Mulla on blackdiamondin uritetut alla joka nurkassa ja no...ei ole kokemusta oikein muista levyistä, mutta ainakin ihan saabin omilla paloilla tuntui kuluvan silmissä. Tai siltä ainakin tuntui, muutaman kuukauden jälkeen oli selkeä pykälä levyn reunassa. Asia korjaantui ebc:n punaisilla paloilla. Ainakaan ei niin huomattavasti ole pykälä kasvanut. Ja sitten tuo mustapassivointi tai mikälie mainoskikka kolmonen, levyt tulee ruskeaksi lähes välittömästi (ei kitkapinta) ja nyt näyttävät kuin olis ollu alla jo 10 vuotta. Nykyisellä kokoonpanolla kyllä toimivat ihan hyvin ja on katsastus setäkin ihan kehunut jarrutustehoa hyväksi. Suht edullinen merkki pienin varauksin
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: Jarrulevyt
www.mister-auto.fi tuolta löytyy ainakin jotain suht edulliseen hintaan.
Re: Jarrulevyt
SEn verran jo selvinnyt, jotta tilaten laitetaan mutta mistä ja mitä vielä auki
Onkohan nuo "mustat" fosfatoituja? Ei olisi niin kovin kallista fosfatoida nuo tavalliset ja pysyisivät pidempään siistin näköisinä. Kitkapinnoilta väri tietty lähtee piankin mutta muualla pysyy.
Onkohan nuo "mustat" fosfatoituja? Ei olisi niin kovin kallista fosfatoida nuo tavalliset ja pysyisivät pidempään siistin näköisinä. Kitkapinnoilta väri tietty lähtee piankin mutta muualla pysyy.
Re: Jarrulevyt
EBC:n turbo groove jarrut oon laittanut vakiokoossa. Hyvin toimii. Useammat ratapäivätkin on jo takana hyvin näyttäävät kestävän kovaa käyttöä. Tosin jarrupaloja on sitten mennyt
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Jarrulevyt
Neobrossilla näkys orkkis-paketti olevan kyllä kiitettävän halpa.
Riippuu tietysti levyistä.
Pakari kirjoitti:EBC:n turbo groove jarrut oon laittanut vakiokoossa. Hyvin toimii. Useammat ratapäivätkin on jo takana hyvin näyttäävät kestävän kovaa käyttöä. Tosin jarrupaloja on sitten mennyt
EBC:n Green- vai Redstuffit palat olis paremmat yleensä ihan "normi-ajeluun"?Pakari kirjoitti:EBC:n turbo groove jarrut oon laittanut vakiokoossa. Hyvin toimii. Useammat ratapäivätkin on jo takana hyvin näyttäävät kestävän kovaa käyttöä. Tosin jarrupaloja on sitten mennyt
Riippuu tietysti levyistä.
Re: Jarrulevyt
Mulla on ollu pagid black palat, ei oo palat siis ollu EBC:n. Mutta greenit normiajoon käsittääkseni.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Jarrulevyt
Tai Redstuff ceramic palat. Ottaa kiinni heti kylmänä ja pölyää todella vähän.
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: Jarrulevyt
Peukku tälle + että näyttävät tyylikkäiltä.2xturbo kirjoitti:Loskakelillä uritetut nappaa mukavammin kiinni.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
Re: Jarrulevyt
Greenstuffit on olleet pieni pettymys, ainakaan kylmänä eivät ota ihan yhtä hyvin kiinni kuin originaalit. Pölyä kyllä tulee vähemmän ja lämmetessä pito paranee.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Jarrulevyt
Myös orkkis palat toimivat hyvin jos ottaa ja pistää rautasahaan kaksi terää yhdessä ja sahaa vinouran paloihin, uran syvyys korkeintaan 8mm.773E kirjoitti:Peukku tälle + että näyttävät tyylikkäiltä.2xturbo kirjoitti:Loskakelillä uritetut nappaa mukavammin kiinni.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Jarrulevyt
Ompa se vaikeaa päättää. Neo Brothersia selaillut mutta ei vielä päätöstä. Alkuperäiset olis kyl edulliset tarjouspaketis mutta tekisi mieli uritettuja ja siihen vaikka green tai redstuff. Red ihan sillä jos ei niin pölystä.
Tuossa TTiD:ssä on muuten 314mm levyt edessä ja 292 takana.
Tuossa TTiD:ssä on muuten 314mm levyt edessä ja 292 takana.