Sattui olemaan uudet tulpat mukana niin vaihtelin ne tuossa ja huomasin että yhden sylinterin tulppa oli ihan öljyssä.
![Kuva](http://i.imgur.com/YN4x01O.jpg)
Kaiken lisäksi se oli todella löysällä, käytännössä sormin olisi saanut pyöriteltyä auki.
Miksi tuonne on öljyä päässyt, sitä ei siellä kuitenkaan ollut 1kk sitten kun vaihdoin puolan.
Oireet hävisi, tosin en tietenkään puhdistanut puolaa öljystä ja nyt ehkä (toivottavasti) siitä johtuen tuntuu todella kevyttä nykimistä 100-180 välillä (minä kuskina tunnen, kaveri repsikassa ei) nelosella.
Olen perjantaihin asti tässä Lohtajalla, onkos kellään lähistöllä TECH2:sta? Näkisi josko tuo jotain koodia olisi jättänyt. Viikonloppuna olen Jyväskylässä että sekin paikka kävisi.
Edit: Oireet tuli takas noin 40km ajon jälkeen, kakkosen vetää ihan nätisti mutta kolmosella jos 2000 painaa kaasun pohjaan niin 2500 kohdalla alkaa pätkiminen/fuelcut ja välillä vetää ihan hyvin, välillä taas pätkii. Nelosella ja vitosella sama homma.
Aika samanlaiset oireet kun silloin kun puola oli paskana mutta sen vaihdon jälkeen kerkis olla 1.5kk oireetonta ajoa.. Eikai siitä nyt taas puola ole mennyt ja jos on niin mikä sitä hajottaa.
Mitäs muuta tuosta voisi alkaa tarkistamaan? Mankkuvena?