9-3 Manuaalinen lämmityslaite

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Muumipeikko
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 22:42

9-3 Manuaalinen lämmityslaite

Viesti Kirjoittaja Muumipeikko »

Olisiko jollain jotain hyvää konstia 9-3 manuaalisen lämmityslaiteen puhaltimen suuntaus nappulan takana on se ohkanen muovi härdelli auto on ollut käytösäni 2vuotta ja olen vaihtanut 2 kertaa sen muovitapin ja nyt se on taas poikki ymmärän sen että rumpu liikkuu huonosti kun se lämpenee mutta kylmänä pelittää kyllä olen ruiskuttanut sinne silikooni rasvaa toimii hyvin vähän aikaa onko vaikea projekti saada vaihdettua rumpu vai voisiko sen muovi härdellin korvata kestävämmällä materiaalilla auto on vm.99
TomiK
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Touko 28, 2013 15:31
Paikkakunta: Tampere

Re: 9-3 Manuaalinen lämmityslaite

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Vastausta "kysymykseen" minulla ei ole, mutta vinkin voin antaa: Kannattaa muotoilla uusiksi viesti ja lähettää se tuonne OG 9-3 & NG 900-keskustelualueelle.
Muumipeikko kirjoitti:Olisiko jollain jotain hyvää konstia 9-3 manuaalisen lämmityslaiteen puhaltimen suuntaus nappulan takana on se ohkanen muovi härdelli auto on ollut käytösäni 2vuotta ja olen vaihtanut 2 kertaa sen muovitapin ja nyt se on taas poikki ymmärän sen että rumpu liikkuu huonosti kun se lämpenee mutta kylmänä pelittää kyllä olen ruiskuttanut sinne silikooni rasvaa toimii hyvin vähän aikaa onko vaikea projekti saada vaihdettua rumpu vai voisiko sen muovi härdellin korvata kestävämmällä materiaalilla auto on vm.99
Audi A5 3.0 S-line. Ex: Saab 9-3 SS -05 BioPower
Vastaa Viestiin