B207 koneen äärirajat

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531
Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja supersaab »

No nyt on tulossa hyvää settiä jos 1000cc suuttimet ei riitä uuteen setuppiin 8O
Mahtuuko tuo 4" DP tuonne, voisi kuvitella että aika ahdasta tulee olemaan :mrgreen:
K-PaX
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 20:32

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja K-PaX »

Joo gtx3076r ahdin tulee laitettua 2000cc suuttimilla, siihe tulee custom pakosarja jotenka se saadaan sopimaan sinne jotenkin:D 500++ tehot on tavoitteena:)
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531
Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja supersaab »

Mahtavaa, nämä on harvassa :mrgreen:

Onko tulossa LSD ja takokamat sisuksiin?
K-PaX
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 20:32

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja K-PaX »

Takokamat on jo laitettu, ja on tulossa hehtaarilaatikko lukolla kyllä:) tässä kk sisään pitäisi valmistua kyseinen kokoonpano:€
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1773
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja timpetti »

K-PaX kirjoitti:Ei tuu, on mossemiehen 3" dp ja siittä suoraa putkee 2,5" takaisin päin , cooleri o do88 big pack jne:D ei varmasti ahdista mistää:)

Btw, multa jäämässä dp ja putkisto ylimääräiseksi 4" rännin tieltä. Samalla turbo suuttimet kans jää jos joku halukas ostamaan.. Ev14 1000cc kaikista kuitit tallessa, alle puolen vuoden vanhat:€
Olen kiinnostunut mainituista osista, cabbe sais kulkew pirteemmin..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531
Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja supersaab »

https://www.nettiauto.com/opel/vectra/8485592 veikkaan, että tuo prokkis jäi kesken :roll:
K-PaX
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 20:32

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja K-PaX »

Ei jääny,odotellaan pakosarjaa jotta saa GTX ahtimen kiinni, sen jälkeen olisi myytävänä 2kpl mossemiehen 3"dp

Tuo Vectra siis jatkaa voimistumisen taivalta:D hetken mielenhöäiriöstä oli myynnissä, M5 remmiahdettuna oli herättänyt kiinnostusta:D
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531
Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja supersaab »

Mahtava homma, niin saadaan vähän lisää kokemuksia mihin tästä padasta on.

Hienoa olisi myös tietää mihin vakio B207 jaksaa, siis normaalissa ajossa. (En laske tuota autobaanalla 250km/h ajoa ihan päivittäiseksi kruisailuksi..)
K-PaX
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 20:32

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja K-PaX »

Kyllä ne 300-310 kestää päivittäistä ajoa, riippuu toki paljon kunnostakin,minun auto oli huonosti pidetty ennen kun ostin ja silti jakso monta kk sillai, ja en kyllä yhtään säästellyt sitä,minä en tässä yksin toki toimi "pioneerin" vaan kaverini Nappe on suurin aivo tämän projektin takana :D
supersaab
"Viggen"
Viestit: 531
Liittynyt: Ma Heinä 15, 2013 21:02
Paikkakunta: Kuopio

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja supersaab »

Itsellä tosissaan tuo 340hv/500nm päivittäisessä ajossa, mutta lähinnä työajoja 200km/pv, joten ei ole ihan jatkuvaa polettamista..
lentäväsaabisti
"Viggen"
Viestit: 516
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja lentäväsaabisti »

Mistäs 16T:n tai vastaavan saisi huokeasti, Maptun myy eioota.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
K-PaX
"Kaasari"
Viestit: 16
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 20:32

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja K-PaX »

Semmonen kun turbomeck,890 olis ollu 20t billetillä portattuna kuljetuksineen, ja td04-16t on varmaan 700 luokkaa, hyvin on toiminut mulla ainakin:) voin suositella
lentäväsaabisti
"Viggen"
Viestit: 516
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja lentäväsaabisti »

Semmonen kun turbomeck,890 olis ollu 20t billetillä portattuna kuljetuksineen, ja td04-16t on varmaan 700 luokkaa, hyvin on toiminut mulla ainakin:) voin suositella
Kiitoksia, tuolla ainakin 14T näytti olevan ihan aito (Saabin leimalla) Mitsu, mutta mitenköhän on 16T:n kohdalla? Hinta ainakin on ihan kilpailukykyinen.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
pukkonen
"Ruisku"
Viestit: 139
Liittynyt: La Huhti 21, 2012 10:00
Paikkakunta: Turku

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja pukkonen »

K-PaX kirjoitti:Ei jääny,odotellaan pakosarjaa jotta saa GTX ahtimen kiinni, sen jälkeen olisi myytävänä 2kpl mossemiehen 3"dp
Voisin olla kiinnostunut 3" DPstä. Laitoin yksityisviestiä foorumin kautta.
NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
Avatar
timpetti
"Hölösuu"
Viestit: 1773
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki

Re: B207 koneen äärirajat

Viesti Kirjoittaja timpetti »

pukkonen kirjoitti:
K-PaX kirjoitti:Ei jääny,odotellaan pakosarjaa jotta saa GTX ahtimen kiinni, sen jälkeen olisi myytävänä 2kpl mossemiehen 3"dp
Voisin olla kiinnostunut 3" DPstä. Laitoin yksityisviestiä foorumin kautta.
Täällä toinen kiinnostunut!!!!
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Vastaa Viestiin