B207 koneen äärirajat
Re: B207 koneen äärirajat
No nyt on tulossa hyvää settiä jos 1000cc suuttimet ei riitä uuteen setuppiin
Mahtuuko tuo 4" DP tuonne, voisi kuvitella että aika ahdasta tulee olemaan
Mahtuuko tuo 4" DP tuonne, voisi kuvitella että aika ahdasta tulee olemaan
Re: B207 koneen äärirajat
Joo gtx3076r ahdin tulee laitettua 2000cc suuttimilla, siihe tulee custom pakosarja jotenka se saadaan sopimaan sinne jotenkin:D 500++ tehot on tavoitteena:)
Re: B207 koneen äärirajat
Mahtavaa, nämä on harvassa
Onko tulossa LSD ja takokamat sisuksiin?
Onko tulossa LSD ja takokamat sisuksiin?
Re: B207 koneen äärirajat
Takokamat on jo laitettu, ja on tulossa hehtaarilaatikko lukolla kyllä:) tässä kk sisään pitäisi valmistua kyseinen kokoonpano:€
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1774
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: B207 koneen äärirajat
Olen kiinnostunut mainituista osista, cabbe sais kulkew pirteemmin..K-PaX kirjoitti:Ei tuu, on mossemiehen 3" dp ja siittä suoraa putkee 2,5" takaisin päin , cooleri o do88 big pack jne:D ei varmasti ahdista mistää:)
Btw, multa jäämässä dp ja putkisto ylimääräiseksi 4" rännin tieltä. Samalla turbo suuttimet kans jää jos joku halukas ostamaan.. Ev14 1000cc kaikista kuitit tallessa, alle puolen vuoden vanhat:€
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
Re: B207 koneen äärirajat
https://www.nettiauto.com/opel/vectra/8485592 veikkaan, että tuo prokkis jäi kesken
Re: B207 koneen äärirajat
Ei jääny,odotellaan pakosarjaa jotta saa GTX ahtimen kiinni, sen jälkeen olisi myytävänä 2kpl mossemiehen 3"dp
Tuo Vectra siis jatkaa voimistumisen taivalta:D hetken mielenhöäiriöstä oli myynnissä, M5 remmiahdettuna oli herättänyt kiinnostusta:D
Tuo Vectra siis jatkaa voimistumisen taivalta:D hetken mielenhöäiriöstä oli myynnissä, M5 remmiahdettuna oli herättänyt kiinnostusta:D
Re: B207 koneen äärirajat
Mahtava homma, niin saadaan vähän lisää kokemuksia mihin tästä padasta on.
Hienoa olisi myös tietää mihin vakio B207 jaksaa, siis normaalissa ajossa. (En laske tuota autobaanalla 250km/h ajoa ihan päivittäiseksi kruisailuksi..)
Hienoa olisi myös tietää mihin vakio B207 jaksaa, siis normaalissa ajossa. (En laske tuota autobaanalla 250km/h ajoa ihan päivittäiseksi kruisailuksi..)
Re: B207 koneen äärirajat
Kyllä ne 300-310 kestää päivittäistä ajoa, riippuu toki paljon kunnostakin,minun auto oli huonosti pidetty ennen kun ostin ja silti jakso monta kk sillai, ja en kyllä yhtään säästellyt sitä,minä en tässä yksin toki toimi "pioneerin" vaan kaverini Nappe on suurin aivo tämän projektin takana
Re: B207 koneen äärirajat
Itsellä tosissaan tuo 340hv/500nm päivittäisessä ajossa, mutta lähinnä työajoja 200km/pv, joten ei ole ihan jatkuvaa polettamista..
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: B207 koneen äärirajat
Mistäs 16T:n tai vastaavan saisi huokeasti, Maptun myy eioota.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Re: B207 koneen äärirajat
Semmonen kun turbomeck,890 olis ollu 20t billetillä portattuna kuljetuksineen, ja td04-16t on varmaan 700 luokkaa, hyvin on toiminut mulla ainakin:) voin suositella
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: B207 koneen äärirajat
Kiitoksia, tuolla ainakin 14T näytti olevan ihan aito (Saabin leimalla) Mitsu, mutta mitenköhän on 16T:n kohdalla? Hinta ainakin on ihan kilpailukykyinen.Semmonen kun turbomeck,890 olis ollu 20t billetillä portattuna kuljetuksineen, ja td04-16t on varmaan 700 luokkaa, hyvin on toiminut mulla ainakin:) voin suositella
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Re: B207 koneen äärirajat
Voisin olla kiinnostunut 3" DPstä. Laitoin yksityisviestiä foorumin kautta.K-PaX kirjoitti:Ei jääny,odotellaan pakosarjaa jotta saa GTX ahtimen kiinni, sen jälkeen olisi myytävänä 2kpl mossemiehen 3"dp
NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1774
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: B207 koneen äärirajat
Täällä toinen kiinnostunut!!!!pukkonen kirjoitti:Voisin olla kiinnostunut 3" DPstä. Laitoin yksityisviestiä foorumin kautta.K-PaX kirjoitti:Ei jääny,odotellaan pakosarjaa jotta saa GTX ahtimen kiinni, sen jälkeen olisi myytävänä 2kpl mossemiehen 3"dp
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)