Itse autossa ei ole mitään suurempaa vaivaa (vielä) mutta mukana tulleissa osissa on.
Eli autosta oli sipannut akku vuosi sitten ja lisävirta toisesta autosta oli hajottanut moottorin ohjausboksin. Nyt autossa on uusi aivolaatikko ja vanha tuli mukana. Avasin sen eilen uteliaisuuttani kuten joku oli jo jäljistä päätellen tehnyt. Mitään kärähdysjälkiä ei näkynyt, mutta pitäisikö piirilevy lähteä kotelosta irti? Pienenä toiveena olisi joku pieni juotoksen kärähdys ja tästä saisi vielä viriboksin autoon.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kuvia ecusta
http://aijaa.com/Ab0rqY
http://aijaa.com/1IgJnx
http://aijaa.com/l5g6W8
Sitten itse autosta. Mittarissa on nyt 208tkm. Jakopääremppa tehty aikoja sitten ja laatikkoöljyt vaihdettu 147tkm kohdalla huuhtelemalla. Nyt olisi tarkoitus huuhdella tuo laatikko uudelleen ja nautiskella sen loistavasta toiminnasta. Mutta miten tuo huuhtelu nyt käytännössä tapahtuu? Ropusta öljy pois ja sittenkö lauhduttimelta putki irti? Valuuko öljy sieltä itsekseen ulos vai pitääkö autoa käyttää? Jos jollain olisi jotain kuvia aiheesta niin ne otetaan kiitollisena vastaan.
Seuraavana kohteena olisi ratin suoraan saaminen. Nyt autoon oli vaihdettu raidetangon pää ja tehty 4pyöräsuuntaus. Ratti on kuitenkin lievästi ojaanpäin vinossa. Ajaa tämä on kuitenkin parempi kuin oma TTiD, eli ei siellä mikään suuremmin pielessä ole. Olisiko ratti voinut käännähtää kesken suuntauksen vain olisiko suuntaus aloitettu etu akselilta? Pienesti kutkuttaisi ajatus pyöräyttää molemmin puolin raidetangonpäitä, mutta eipä tuo rapea 60e suuntauksesta paljoa ole.
Muuten autolle ei taideta tehdä muuta kuin moottoriöljyt+ suodattimien vaihto.
Kuljettajan penkin verhouskin saa todennäköisesti olla vielä jonkin aikaa rikkinäisenä, jos vaikka tilalle tulisi vectorin tai aeron penkkisarjaa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niin tai joo. Egr ja todennäköisesti myös DPF filtteri poistetaan kokonaan käytöstä, mutta nekin tehdään sitten joskus.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)