Vaihdoin juuri 14T:n tilalle 16T:n em. metodilla (16T oli 14T-ahtimeesta muokattu, eli sama pakopesä) ja voin kyllä suositella - oikein nauratti, miten helppoa ja nopeaa ahtimen vaihto oli!G-mies kirjoitti:Tuossa mitsujen välisessä muutoksessa ei sitten tarvi välttämättä purkaa koko ahdinta pois vaan vaihtaa vaan pelkän keskiosan kompurapesän kanssa. Jättää pakopesän paikalleen. Säästyy aika isolta purkamiseltai
Käytännössä kaiken sai tehtyä yläkautta ja aikaa meni enemmän tunnelmointiin kuin tekemiseen
14T-ahtimen keskiökään ei ollut kovaa kiinni pakopesässä, kun ahtimella oli kilsoja takanaan vasta n. 20tkm.
Ainoana ylimääräisenä tarvikkeena, johon osasin kyllä varautua etukäteen, tarvitsin keskiön ja pakopesän yhdistävään klämppiin toisen pultin (ja mutterin) -> toistaiseksi en ole keksinyt, miten sen tyyppisen lukkomutterin saa avattua pultin kierteitä vahingoittamatta .