Onko 1.8t tehdas-BioPoweriin MY2010 oikea tulppa NGK PFR6D10G vaiko BKR7ESC-11?
NGK:n sivuilla oleva haku näyttää "01.2008 - 07.2012 B207E" PFR6D10G ja "from engine-no. 11765306 01.2010 - 07.2012 B207L" PFR6D10G.
Neo Brosin sivuilla "Saab 9-3 Sport - 2010 onwards - All Biopower Models" PFR6D10G.
Tuon perusteella olisi siis PFR6D10G?
Tehdas-BioPowerin tulpat
Tehdas-BioPowerin tulpat
9-3 SC 1.8t BioPower Vector M6 MY10 | 9-5 Wagon 2.3t BioPower Linear Sport M5 MY05
Ex: 9-3 SS 1.8t Linear A5 MY07, 9-3 2.0t SE MY99
Ex: 9-3 SS 1.8t Linear A5 MY07, 9-3 2.0t SE MY99
Re: Tehdas-BioPowerin tulpat
Biopowerissa on tavalliset kuparikärkiset tulpat jotka NG9-3:sen tapauksessa ovat: NGK BKR7ESC-11
Platina ei ole etanolin kanssa yhteensopiva materiaali ja NGK PFR6D10G = Platina tulppa.
Platina ei ole etanolin kanssa yhteensopiva materiaali ja NGK PFR6D10G = Platina tulppa.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Tehdas-BioPowerin tulpat
Platina tulppaa tarjoaa saabin tiski nimenomaan ainakin b207 my2010 e85 autoon. Ei näy tuota käsittääkseni vanhoissa epc ohjelmissa. Meidän talossa on 2010 auto jossa oli tehtaalta lähtiessään tavalliset tulpat mutta on muuttunut sen jälkeen suositus. Selitystä tälle ei löytynyt mutta kysyttiin oikein ruotsin päästä. Konehan on sama kyllä käsittääkseni kuin vanhemmissakin.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: Tehdas-BioPowerin tulpat
NGK BKR7ESC-11 tämä tulppa soveltuu myös yhtä hyvin bensakäyttöön. Mielestäni ei ole järkeä käyttää platinatulppia, kun yhden platinatulpan(NGK PFR6D10G) hinnalla saa 4 tavallista(NGK BKR7ESC-11)..
Itse käyttäisin/käytin tätä biopower tulppaa kaikissa B207x moottoreissa käytti sitten etanolia tai pelkästään bensiiniä, eli kaikissa rivi-4 bensaturboissa joita löytyy NG9-3 malleista, 2003 - 2010 välillä.
Sitten kun moottori vaihtuu täysin GM koneeksi, mikä se A20 jotain.. niin sitten tilanne voi olla eri. Näistä tulpista minulla ei ole tietoa.
Itse käyttäisin/käytin tätä biopower tulppaa kaikissa B207x moottoreissa käytti sitten etanolia tai pelkästään bensiiniä, eli kaikissa rivi-4 bensaturboissa joita löytyy NG9-3 malleista, 2003 - 2010 välillä.
Sitten kun moottori vaihtuu täysin GM koneeksi, mikä se A20 jotain.. niin sitten tilanne voi olla eri. Näistä tulpista minulla ei ole tietoa.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Tehdas-BioPowerin tulpat
Käytän NGK PFR6D10G autossani, 9-3 BioPower -11, B207-moottori.
Saab suositteli ne, ja myös maptunparts Ruotsi, mutta ainoastaan vm. 2010 ja 2011.
Näillä on ajeltu kohta 20000 km.
Kaikkihan sanoo että E85 ja platinatulpat eivät sovi yhteen. Mitään selityksiä siihen en ole kuitenkaan löytynyt.
Saab suositteli ne, ja myös maptunparts Ruotsi, mutta ainoastaan vm. 2010 ja 2011.
Näillä on ajeltu kohta 20000 km.
Kaikkihan sanoo että E85 ja platinatulpat eivät sovi yhteen. Mitään selityksiä siihen en ole kuitenkaan löytynyt.
9-3 Vector 2,0t BioPower -11