Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Ensi vuonna tulossa ulkomaan keikkaa ja olisi mahdollista hakea muutama auto.
Vaikeuksien kautta voittoon ja olen saanut oman autoni toimimaan. Nyt jo tykkäänkin Saabista ja korjattuani kaiken tunnen pelit. Siksi mietin, jos hakisin jonkun hyvin varustellun NG-kolkin myyntiin.
Miten uudemmat Saabit tekevät kauppansa?
Mitä ostajat arvostavat?
Farkku vai Sedan?
Bensa vai Diesel?
Vaikeuksien kautta voittoon ja olen saanut oman autoni toimimaan. Nyt jo tykkäänkin Saabista ja korjattuani kaiken tunnen pelit. Siksi mietin, jos hakisin jonkun hyvin varustellun NG-kolkin myyntiin.
Miten uudemmat Saabit tekevät kauppansa?
Mitä ostajat arvostavat?
Farkku vai Sedan?
Bensa vai Diesel?
EX: 9³SS BioPower
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Ei taida ihan hyvin kauppansa tehdä. Tahi hinnastahan se on kiinni ja tietty siitä, jotta löytyykö sopiva Saabklubilainen ostajaksi.
Ite olen kysellyt vaihtohintaa, kun bensalle olisi ennemmän käyttöä niin ei nuo liikkeet juurikaan mitään viitsi maksaa vaihdossa tuosta 2008 TTiD:stä.
Vink´ muuten sille klubilaiselle, joka meinaa luopua bensasta ja vaihtaa dieseliin, jotta tääl voisi olla kiinnostunut
Ääni kuitenkin bensalle ja mallista ei taida olla väliä tosin omaa silmää miellyttää sedan.
Ite olen kysellyt vaihtohintaa, kun bensalle olisi ennemmän käyttöä niin ei nuo liikkeet juurikaan mitään viitsi maksaa vaihdossa tuosta 2008 TTiD:stä.
Vink´ muuten sille klubilaiselle, joka meinaa luopua bensasta ja vaihtaa dieseliin, jotta tääl voisi olla kiinnostunut
Ääni kuitenkin bensalle ja mallista ei taida olla väliä tosin omaa silmää miellyttää sedan.
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
MY04-05 manuaali Aero-femma, mielellään sedan, xenoneilla ja mielellään vähän muillakin herkuilla. Varmasti löytyy ostajia, manuaali-Aerot on vaikeita löytää varsinkin Suomessa... Kaverilla kerkes päivän homehtumaan myynnissä kun vietiin käsistä..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Jos nyt sen 13,5k saa veroetua, niin kannattaa aika varmasti jotain muuta katsella kuin kymmenen vuotta vanhoja Aeroja..varmaan se kaupaksi menee, mutta veroetua saa pari tonnia. Ja sitten puolestaan noi n. 5v vanhat v6 aerot ei näytä menevän kaupaksi suht alhasilla pyynnöilläkään..
Itse varmaan unohtaisin Saabit ja toisin vaikkapa Audin, Bemarin jne halutun merkin, jossa pystyisi myös verohyödyn maksimoimaan, ja saisi eteenpäin varmaan kohtuullisen hyvin.. Jos Saab pitäisi tuoda, niin Ng9-5. Sopivan erikoinen, hyvillä varusteilla olevia olemattomasti tarjolla ja kiinnostuneita ostajia tuntuu kuitenkin olevan..
Itse varmaan unohtaisin Saabit ja toisin vaikkapa Audin, Bemarin jne halutun merkin, jossa pystyisi myös verohyödyn maksimoimaan, ja saisi eteenpäin varmaan kohtuullisen hyvin.. Jos Saab pitäisi tuoda, niin Ng9-5. Sopivan erikoinen, hyvillä varusteilla olevia olemattomasti tarjolla ja kiinnostuneita ostajia tuntuu kuitenkin olevan..
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Ei taida saada veroetua, jos on mahdollista hakea muutama auto keikoilla. Sitä varten kun pitäisi asua ulkomaassa se vuosi ja pitää se auto omissa nimissä 3 vuotta (josta vähintään 6kk siellä ulkomailla). Kyse lie siis ihan duunireissuista, joilta voisi kotimatkan suorittaa ajaenkin lentämisen sijasta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Jees käsitin väärin, siinä tapauksessa aiemmin mainittu Aero varmasti on hyvä tuontikohde.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Menee -08 siitä ylöspäin ja automaatilla
Hese
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Kaikki Nettiautossa bongaamani vähän ajetut TTiD Aerot ehdittiin ostaa alta pois muutamassa päivässä, ne ainakin käy kaupaksi. Harvoinhan noita myyntiin tuleekaan.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Pitäisköhän tehdä koe markkinointi tuosta omasta 2008 SC TTiD Aerosta? Tosin onhan tuolla jo kilsoja pian 180tkm. Diesel vero, kun ei näillä vuosittaisilla kilometreillä enään nappaisi yhtään.
Minusta aika huonosti kauppa taitaa noilla Saabeilla yleensäkin käydä. Tietty poikkeuksia on ja hintahan usein ratkaisee...
Minusta aika huonosti kauppa taitaa noilla Saabeilla yleensäkin käydä. Tietty poikkeuksia on ja hintahan usein ratkaisee...
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Eipä taida nykyään saada mitään veroetua, kun tämä taas kielletään/evätään/näytetään keskaria tälle edulle. Eli muuttoautoa ei saa tuoda tietääkseni millään keinoa verottomana 2015 alkaen.aero kirjoitti:Ei taida saada veroetua, jos on mahdollista hakea muutama auto keikoilla. Sitä varten kun pitäisi asua ulkomaassa se vuosi ja pitää se auto omissa nimissä 3 vuotta (josta vähintään 6kk siellä ulkomailla). Kyse lie siis ihan duunireissuista, joilta voisi kotimatkan suorittaa ajaenkin lentämisen sijasta.
Ja minun tapauksessani on kyse tosiaan toistuvista työmatkoista. Olen useamman vastaajan kanssa samaa mieltä siitä, ettei Saab ole enää helpoin myydä. Pitäisi varmaan hankkia joku helposti lähestyttävä auto.
EX: 9³SS BioPower
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Joku Suomessa muodikkaampi merkki voisi olla helpompi. Subjektiivisen surffauksen perusteella Saabit ei ole niin superhalpoja Saksassa. Isohko CO2 rankaisee Suomen päässä. NG 9-5stä ja vastaavista voi olla parempi valikoima. Suolattomista teistä tulee pienehkö etu, koska Saab ei oli niin kova ruostumaankaan kuin moni saksalainen premium. Muuttoauton veroedun poistavaa lakia ei taidettu vielä säätää, mutta varmahko se lienee. Ei voi sanoa, ettei hallitus pikkupäätöksiä saisi aikaan.
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Mielestäni ainakin 9-3:lla on hyvä kysyntä, johtuu tietysti siitä, että nämä on halpoja verrattuna ominaisuuksiin.
08 TTiD:n saa kaupaksi 11.000 €:lla parissa viikossa (165 tkm luokka), noin oli oman kysyntä kesällä. Autokaupan vaihtohyvitys samaa luokkaa, myydään pari tonnia kalliimmalla ulos alta kuukauden.
NG9-5:ttä en harkitsisi puolta sekuntia.
08 TTiD:n saa kaupaksi 11.000 €:lla parissa viikossa (165 tkm luokka), noin oli oman kysyntä kesällä. Autokaupan vaihtohyvitys samaa luokkaa, myydään pari tonnia kalliimmalla ulos alta kuukauden.
NG9-5:ttä en harkitsisi puolta sekuntia.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Joo kyllä ng9-3:sen saa kaupaksi hinnalla ja erikoisuuksilla. Sullakin oli kuitenkin lähes bränikät nahkapenkit ja Aero-puskuria jne...Ristom kirjoitti:Mielestäni ainakin 9-3:lla on hyvä kysyntä, johtuu tietysti siitä, että nämä on halpoja verrattuna ominaisuuksiin.
08 TTiD:n saa kaupaksi 11.000 €:lla parissa viikossa (165 tkm luokka), noin oli oman kysyntä kesällä. Autokaupan vaihtohyvitys samaa luokkaa, myydään pari tonnia kalliimmalla ulos alta kuukauden.
NG9-5:ttä en harkitsisi puolta sekuntia.
Itse myin 1.5v sitten 80tkm vm. 2011 Linearia monta kuukautta tonneja halvemmalla kuin kaupan hinnat ja taisi jopa yksi soittaa neljän kuukauden aikana ja ehdottaa vaihtoa johonkin 300tkm+ ajettuun Passattiin, vaikka sanoin ettei vaihtoa..
Samaan hintaan kuin myin omaani näyttäisi nyt 1.5v jälkeen saavan toisen palstalaisen 150tkm ajetun auton, joka on samalta vuodelta, saman värinen ja samalla softallakin..
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
^ mobile.de halvimmat ttid vm. 2008 on siinä 7 k€. Ehkäpä niitä sitten kannattaa tuoda, jos 11 k€ saa. Veroa en jaksanut laskea, arvaan 2..3 k€.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 130
- Liittynyt: Ma Maalis 12, 2007 20:46
- Paikkakunta: hollola
Re: Meneekö Saabit kaupaksi? Kannattaako hakea NG-9-3 myyntiin?
Hain keväällä 9-3 2.8 Aeron Saksata. Suomen kateus vero ostohintaan ja muut kulut päälle, niin olisi saanut halvemmalla suomesta!!MUTTA!! Auto oli alustaltaan, sisältä ja kaikin puolin kun uusi, kilsoja 100.000. Joten maksoin ihan mielelläni hieman kovemman hinnan Saku autosta, kun olisin ostanut Ruotsin tai Suomen suolateillä monta vuotta rullanneen auton. Myynnin vaikeudesta en tiedä, koska en aijo myydä sitä kovin äkkiä pois. Kaupantekohan on silleen, että ei tartte kun se yksi, joka on muuta kuin renkaanpotkija!!
Paukku Aero 9-3 2.8.!!
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R
Muu ajopeli!!Kawa ZX10R