takaiskarien vaihto

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5253
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

HEV kirjoitti:9-5:n alla on Nivomaticit olleet 8 v ja 145 000 km.
Niinhän tuolla on aiemminkin mainittu, että femmassa kestävät paremmin. Ja varmaan osassa kolkeistakin, mutta itsellä ei enää järki riitä tätä kokeilua jatkamaan.

Vallilan takomo lupasi tehdä käypäiset kuormajouset siedettävään hintaan ja jos niiden kaveriksi laittaisi Konin Special Active-iskarit, niin pysyy auto ryhdissään ja toimintavarmuus kertaluokkaa Nivomateja parempi.

Olen miettinyt myös ilmajousitusta, mutta se kaipaisi rautajousia apujousiksi tai toisinpäin. Tilaa on huonosti toteuttaa fiksusti. Puhumattakaan taloudellisista resursseista. :)
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Sveduturbo
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Syys 28, 2017 18:18

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja Sveduturbo »

Vaihdoin Vectoriin Monroen takaiskarit, mutta jälkeenpäin tuli selvitettyä VIN-numerolla, että autossa on sport-alusta ja alustaan on omat iskarit. Tuleeko vahinkoa, jos on on normaalialustan iskarit?
Numba
"Viggen"
Viestit: 672
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 20:22

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja Numba »

Eikös jousen katkeamiset korreloi jotenkin löysään iskariin? Taitaa etupäässä enempi kuitenkin vaikuttaa takerteleva yläpään laakeri. Tuli nyt tuollainen mieleen. Huomaako mitään eroa vanhaan?
Sveduturbo
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Syys 28, 2017 18:18

Re: takaiskarien vaihto

Viesti Kirjoittaja Sveduturbo »

Ei kyllä huomaa eroa.

Edit. Saatanpa kuitenkin vaihtaa nuo sport-iskarit taakse. Tästä saa joku siis halutessaan vähän käytetyt iskarit.
Vastaa Viestiin