Saab 93SS 2,0t vm. 03 subwoofer

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
joopasjoo
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: To Huhti 23, 2015 00:30

Saab 93SS 2,0t vm. 03 subwoofer

Viesti Kirjoittaja joopasjoo »

Terve!
Tulipas hetki sitten hommattua kyseinen saabin malli ja haluaisin laittaa subwooferin autoon. Autossahan oli se ongelma käytössä, että radiota ei saa poistaa tai auto ei lähde ollenkaan käyttöön. Paras ratkaisuhan olisi siis ostaa uusi soitin tuohon CD-soittimen tilalle. Tässä vaiheessa herää kysymys, että miten se liittäminen ylipäätän onnistuu vai onko se mahdotonta? Olen nyt etsinyt erilaisia ratkaisuja pari päivää ja liikkeessa sanottiin, että pitäisi mahdollisesti vetää koko auton kaiuttimiin uudet johdot ja siihen en kyllä ala. :D Jos kenelläkään on kokemusta tai neuvoja tilanteesta olisin erittäin kiitollinen!! :?
SA9000AB
"Viggen"
Viestit: 591
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 07:58
Paikkakunta: Raisio

Re: Saab 93SS 2,0t vm. 03 subwoofer

Viesti Kirjoittaja SA9000AB »

Katsoppa ensin tuo UKK/FAQ osio läpi niin löydät linkin audion parantamiseen :) Tästä on ollut niin paljon juttua, että uutta keskuskestulua on turha aloittaa ;)

Lähetetty minun GT-N7105 laitteesta Tapatalkilla
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
tunkkimies
"Tuplakaasari"
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Elo 15, 2014 16:42
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Saab 93SS 2,0t vm. 03 subwoofer

Viesti Kirjoittaja tunkkimies »

Sen verran tähän jatkan että, itsellä tuo 1.8t ja siihen olen laittanut subwooferin.

Virrat otin peräkontista kuskinpuolella olevasta sähkö keskuksesta ja linjan hattuhyllyn kaiuttimista. Lueskelin täältä ja ulkomaisilta :saab: -foorumeilta. Hyvin on pelittänyt, ainoastaan hirveä potkaisu startatessa jos odottaa sen "chek ok" tekstin sid:iin :oops:
99 -82 2d, 9-3ss 2.0t biopower -my09, 5d og kolkki -02
EX: 3x tonnari, 3x 9-5og, 3x 9-3ng
Saabit perheessä x7 (9-3 og ja ng sekä 9-5 og ja ng)
Saabisti9-3
"Tuplakaasari"
Viestit: 87
Liittynyt: Pe Marras 21, 2014 18:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saab 93SS 2,0t vm. 03 subwoofer

Viesti Kirjoittaja Saabisti9-3 »

tunkkimies kirjoitti:Sen verran tähän jatkan että, itsellä tuo 1.8t ja siihen olen laittanut subwooferin.

Virrat otin peräkontista kuskinpuolella olevasta sähkö keskuksesta ja linjan hattuhyllyn kaiuttimista. Lueskelin täältä ja ulkomaisilta :saab: -foorumeilta. Hyvin on pelittänyt, ainoastaan hirveä potkaisu startatessa jos odottaa sen "chek ok" tekstin sid:iin :oops:
Taitaa vaan tulla vähän jännitehäviöitä... / maadotusongelmia.. itsellä paukku myös ennenkuin jaksoin hitsaa pultin konttiin, että maadotus on hyvä.. tolla vaan pilaa subbarin jos maadotus ei ole kunnossa / virran syöttö riittävä.

Itse vedin 50mm2 virtakaapelin apparin puolelta tupaan ja kourua pitkin konttiin, rca:t meni toiselta puolelta kätevästi.. maapisteen hitsasin vararengaskoteloon johon vahvistimet sai kivasti piiloon.. aino mitä en tehnyt, mutta pitäisi tehdä on vetää kaapelit etukajareille (ovat nyt soittimen takana), eikä oikein riitä tehot soitella niitä.
Vastaa Viestiin