Viimeisimmät 9-3:set
Viimeisimmät 9-3:set
Moi, mitä versioita olivatkaan nuo viimeisimmät aidot Saabit? Vuosimallia 2011 näkee jonkun verran 1.8t Biopowerina (muita?) ja 2012-vuosimallina valmistettiin Griffiniä. Onko tietoa miten paljon näitä (noin) toimitettiin markkinoille ja millä varuste-/moottoriversioilla? Vielä en ole bongannut näitä Suomen ja Ruotsin myyntipalstoilta.
9-5 Aero Wagon -06
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Jostain muistan lukeneeni, että MY2012 autoja eli Griffinejä olisi tehty runsas 500. Ja edelleen mutuna sanoisin, että suurin osa oli TTID-koneella ja pienempi osa samalla bensakoneella kuin NG9-5:ssä (A20NFT). Varustelutasojahan oli kaksi - Griffin ja Griffin Aero. Ja tietty kumpaankin pystyi rastimaan listalta lisää.
Viime talvena sattui silmiin nettiautossa yksi Griffin TTID. Törkeän halvalla.
Viime talvena sattui silmiin nettiautossa yksi Griffin TTID. Törkeän halvalla.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Eikös 2014 tehty vielä joku erä bensa-aeroja?
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Joo, ja tulevina vuosina tehdään ehkä taas vaikka mitä, mutta aloittaja ilmeisesti tarkoitti Spyker-ajan viimeisiä autoja.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Dieseleitä oli suurinosa Griffineistä mitä Rinta-Joupin pihalla katselin silloin kun näitä vielä sai uutena. Liekkö sitten muuta eroa kuin hienompi etupuskuri ja takakontinluukun lista ja mallimerkinnät
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Kiitti kommenteista, bensaa kun metsästelen, niin täytynee yrittää poimia joku helmi vm. 2010-2011 ja se 2014 aero on jo "Kiina-kopio"
9-5 Aero Wagon -06
Re: Viimeisimmät 9-3:set
No, mitä -14 mallissa on Kiinasta VS aikaisemppiin malleihin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Tässä tämän päivän Blocket tarjonta bensamalleista.
http://www.blocket.se/alvsborg/bilar?q= ... d=th&cb=32
http://www.blocket.se/alvsborg/bilar?q= ... d=th&cb=32
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Viggen voinee lähettää kuvat kaikista kohdista, joista MY2014 9-3:sta löytyy kiinankirjoitusta. Tulisi kai aika blanco albumiAPC kirjoitti:Kiitti kommenteista, bensaa kun metsästelen, niin täytynee yrittää poimia joku helmi vm. 2010-2011 ja se 2014 aero on jo "Kiina-kopio"
Hae ruottista tuollanen Nevsin kokoama Saabi, jos bensakoneista etsit. Jonkun pitäisi tuollaisen tuonti, verotus ja rekisteröinti koeponnistaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Herätkää ja huomatkaa " " -merkit
Kieltämättä -14 Aero on tyylikäs, mutta vähän hintava ja toisaalta enemmän vaaka kallistuu tällä hetkellä SportCombiin. Mielenkiintoista olisi tietää tuonkin mallin kokonaiskustannus Suomeen uitettuna, mutta itse en lähde koekaniiniksi (ainakaan vielä).
Kieltämättä -14 Aero on tyylikäs, mutta vähän hintava ja toisaalta enemmän vaaka kallistuu tällä hetkellä SportCombiin. Mielenkiintoista olisi tietää tuonkin mallin kokonaiskustannus Suomeen uitettuna, mutta itse en lähde koekaniiniksi (ainakaan vielä).
9-5 Aero Wagon -06
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Eikö rekisteröinti onnistu EU maasta tuotusta autosta, jos autossa on tyyppihyväksyntä ja kaikki muut päästötiedot? Vai onko Suomi taas poikkeus siinäkin?
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Kyllä pitäisi onnistua noilla tiedoilla jopa suomessa
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Tärkein unohtui vielä. Kuka arvaa?99 GL kirjoitti:Liekkö sitten [Griffinissä] muuta eroa kuin hienompi etupuskuri ja takakontinluukun lista ja mallimerkinnät
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Sinertävät ajovaloumpiot.pjv kirjoitti:Tärkein unohtui vielä. Kuka arvaa?99 GL kirjoitti:Liekkö sitten [Griffinissä] muuta eroa kuin hienompi etupuskuri ja takakontinluukun lista ja mallimerkinnät
-
- "Viggen"
- Viestit: 516
- Liittynyt: Pe Tammi 18, 2013 00:48
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Viimeisimmät 9-3:set
Olikos penkit erilaiset ?
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10