Saab 9-3 Ss 2008 takapaneelin aux
-
- "Tuplakaasari"
Saab 9-3 Ss 2008 takapaneelin aux
Kun kerran soittimen takana on nuo "aux-in" pinnit, saako niitä mitenkään käyttöön? Ideana olisi saada aux hanskalokeroon, jotta saisi bt-vastaanottimen piiloon.
"Kun itse tekee, tulee just sellanen ku tulee"
-
- "Viggen"
Re: Saab 9-3 Ss 2008 takapaneelin aux
Missäs sellaiset pinnit sijaitsee?MINÄOLENMIKKO kirjoitti:Kun kerran soittimen takana on nuo "aux-in" pinnit, saako niitä mitenkään käyttöön? Ideana olisi saada aux hanskalokeroon, jotta saisi bt-vastaanottimen piiloon.
Edit: Eikun onhan tuossa näköjään, eiköhän se toimi siten että kun pistät noihin johdot kiinni niin soitin tajuaa että AUXissa on jotain ja homma pelittää.
Saab 9-3 SC 1.8t BioPower Stage5 -09
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
Saab 9-3 SC 2.0T Aero XWD -10
-
- "Tuplakaasari"
täytynee kokeilla! voin pistää tietoa tänne kun toimii tai ei toimilentäväsaabisti kirjoitti:Missäs sellaiset pinnit sijaitsee?MINÄOLENMIKKO kirjoitti:Kun kerran soittimen takana on nuo "aux-in" pinnit, saako niitä mitenkään käyttöön? Ideana olisi saada aux hanskalokeroon, jotta saisi bt-vastaanottimen piiloon.
Edit: Eikun onhan tuossa näköjään, eiköhän se toimi siten että kun pistät noihin johdot kiinni niin soitin tajuaa että AUXissa on jotain ja homma pelittää.

Ne takapneelin aux pinnit on jotain jenkkien satelliittiradiota varten, ei toimi täällä käytössä olevalla softalla 
Ratkaisin ongelman avaamalla radion ja juottamalla johdon etupaneelin liittimen pinneihin ja viemällä johdon radion takaa ulos. Laite aukeaa aika helposti.

Ratkaisin ongelman avaamalla radion ja juottamalla johdon etupaneelin liittimen pinneihin ja viemällä johdon radion takaa ulos. Laite aukeaa aika helposti.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
-
- "Tuplakaasari"
Itse päädyin kanssa kyseiseen ratkaisuun. Johdotkin sai mukavasti vietytä piilossa kyynärnojaan ja molemmat aux toimii, etupaneelin ja kyynärnojan alla. Mukavaaa kun saa tuon BT-mokkulan nyt kokonaan piiloon!SS kirjoitti:Ne takapneelin aux pinnit on jotain jenkkien satelliittiradiota varten, ei toimi täällä käytössä olevalla softalla