9-3X

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Vtr1971
"Koeajolla"

9-3X

Viesti Kirjoittaja Vtr1971 »

Moi
Tuli hommattua Ruotsista valkea unelma 9-3x biopower !
Olivat kuljetuksessa rikkoneet kuskinpuolen sähköpeilin mekanismin, nappulasta kun painaa niin peili ei pysähdy oikeaan kohtaan vaan kääntyy yli .
Ja vaikka miten olen sitä koettanut "korjailla" niin ei se asetu.
Ja jos sen asetta manuaalisesti kohdalleen niin kun nopeus nousee yli 30km/h niin peili kääntyy taas yli :(
Myös kun autossani on kaikki herkut ,niin suomenkieliset ohjekirjat olisi kivat ,saisiko täältä apuja mistä voisin kirjat löytää?
Peilin korjaaja jos löytyisi olisi hyvä (kuljetusliike maksaa korjauskustannukset)

Myyjä liike on kyllä luvannut toimittaa uuden peilin mutta 100 varma en asiasta vielä ole.
-tapsa- :saab:
Risto
"Hölösuu"

Re: 9-3X

Viesti Kirjoittaja Risto »

Tobbana
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Se peilin nivel löystyy ihan omia aikojaan käytössä ja tällöin ei vastus enää riitä, että moottorinohjaus älyäisi peilin olevan oikeassa asennossa, vaan jatkaa liikettä "yli". Ei siis välttämättä ole särkynyt kuljetuksessa.
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Vtr1971
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja Vtr1971 »

Kiitos ohjekirjasta, "hyvin"on tuo ruotti hallussa vielä kun ei kauheasti uutta löytynyt paitsi sulakkeiden paikat :D

Niin itsekin ajattelin että peili on kulunut. kun kysyin ostamastani liikkestä että oliko peili rikki kun auto oli viellä heillä niin,myyjän vastaus oli että ei muista ! ja melkein heti lupasivat lähettää uuden.

Tosin en vielä tiedä milloin peilin saan kun olin jo aikaisemmin kysynyt peiliä vähämaan autohuollosta niin vastaus oli että , ei tällä hetkellä löydy varastosta eikä tiedä milloin tehdas niitä tekee !

Mutta muuten olen autosta tykännyt kovasti, ja kun kuvien perustella sen ostin niin jännitystä riitti ennen kuin se saapui :oops:
-tapsa-
Vastaa Viestiin