Eli pari viikkoa ollut uusi modattu TD04 kiinni saabissa ja öljyähän se pukkaa jostain välistä pihalle. Epäilen öljyn paluuta, pääsin pikaisesti käymään nosturilla ja paluuputken pultit olivat löysällä. Ongelma ei kuitenkaan poistunut.
Kaveri ajeli perässä ja sanoi että heittää myös välillä dieselmäiset savut.
Ensi viikonloppuna oli tarkoitus ottaa ahdin irti ja selvittää ongelmaa. Mitä nyt kannattaa tarkastaa ja miten? Ahdin toimii kyllä tehojen puolesta (yritänyt keventää kaasujalkaa nyt vian huomattua), mutta valuttaa öljyä sen 1l/200km
Jos itse ahtimessa on vikaa, huomaako sen jo heti väljyytenä akselissa?
Turbon öljyvuoto ja savutus
Re: Turbon öljyvuoto ja savutus
Katso ettei öljynpaluuputken taipuisa osa ole rutussa. Jos öljy ei pääse vapaasti valumaan öljypohjaan se voi roiskua. Näin kävi itsellä
9-3 ss -03
Sotkamo
Sotkamo
Re: Turbon öljyvuoto ja savutus
Okei, onko tuota mahdollista suoristaa niin että paluuputki on kiinni ahtimessa?
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Re: Turbon öljyvuoto ja savutus
Eipä oikeastaan. Ruuvit pitää käyttää auki että saa kunnolla suoristettua rutun.
9-3 ss -03
Sotkamo
Sotkamo
Re: Turbon öljyvuoto ja savutus
Mutta paluuputkea ei taida saada kiinni nätisti ilman ahtimen irroitusta?
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Re: Turbon öljyvuoto ja savutus
Jos oikein muistan niin kyllä sen pystyy ala puolelta kiinnittämään. Pitkiä jatkoja ja nivel taisi olla itsellä. 1/4 pieni hylsysarja on hyvä, kun on ahdasta. Katsoo vaan, että paluuputken alapää on ihan pohjassa.
9-3 ss -03
Sotkamo
Sotkamo