Ei kokemusta vaihdosta, mutta tuosta näkee osat: http://ys3.se/catalogue/node/2008/3644/#L20
Tuskin saa muualta kuin merkkiliikkeestä. Näyttää olevan kahdessa osassa tuo vaijeri.
cc kirjoitti:Ei kokemusta vaihdosta, mutta tuosta näkee osat: http://ys3.se/catalogue/node/2008/3644/#L20
Tuskin saa muualta kuin merkkiliikkeestä. Näyttää olevan kahdessa osassa tuo vaijeri.
Isot kiitokset vinkistä, ilman tuota kuvaa arvoitus ei olisi ratkennut!
Vaijeri ei ollutkaan poikki; välikappale (muovihärpäke) oli auennut ja sisältä tuleva vaijeri oli miltei pois paikoiltaan.
OK... konepelti tiirikoitu auki. Dokumentoidaan ratkaisu tänne muita Saabisteja auttamaan.
Helppo homma. Kuskin puolelta maskin ylänurkasta noin 10-15cm kokonein ritilä vetämällä auki. Taskulampulla kun katselee, näkee konepellin vaijerin. Siihen metallinen koukku ja voimakas vetäisy. Konepelti aukeaa.