Lomareissulla osuu Uddevallan Speedparts sopivasti reitin varteen ja vois käydä ostoksilla
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Auto on 2.0T 129 kw my06 farkku josta kytkin alkoi eilen lipsua Nojan peikkopolun jälkeen...
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... &start=420Saab.96 kirjoitti:Saattaa joutua vielä hankaluuksiin reissussa kun kytkin jo nyt lipsuu vähän ja matkaa vielä melkein 1500 km....
Mainiota! Mistä hommasit ne 6 mm holkit? Voiko ne tehdä itse?PA3 kirjoitti:Juu oli bolt on ja vein 6mm holkit mukana korjaamolle.. ja nyt pitää kun tauti !!!
eli menee se suoraan sinne. laitoin tonne yllä mainitulle sivulle Sacsh tuotenumeron joka mulle asennettiin
Jos oli mulle tarkotettu niin en kyllä ajele niin että antaisin kytkimen luistaa.Pakari kirjoitti:Luistavalla kytkimellä pitkään ajaminen yleensä pilaa vauhtipyörän, oli sitten kyseessä 2-massa tai kiinteä. Lämpö voi vetää sen kieroksi tai vähintään saattaa vastinpinnan käyttökelvottomaan kuntoon.
OG9-5 Aeron kytkintä laitettaessa NG93:seen tarvitaan asennusvaiheessa ne kohdistusholkit. Ilman näitä kohdistusholkkeja ei tiettävästi pysty kytkintä onnistuneesti asentamaan. Jos korjaamolta löytyy em. holkit niin tällöin femma aeron kytkimen pitäisi olla muiltaosin bolt-on. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.
Kupariputken pätkin 20mm pätkiksi.. sisä 6mm ja ulkohalkaisija 8mm ja ei niitä sinne tarvitse jättää, on siellä vain kiristyksen ajanSaab.96 kirjoitti:Mainiota! Mistä hommasit ne 6 mm holkit? Voiko ne tehdä itse?PA3 kirjoitti:Juu oli bolt on ja vein 6mm holkit mukana korjaamolle.. ja nyt pitää kun tauti !!!
eli menee se suoraan sinne. laitoin tonne yllä mainitulle sivulle Sacsh tuotenumeron joka mulle asennettiin