Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
Turbo X on myös aina neliveto, 9-3X ei ole (aina)
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
No menipäs nyt sitten ihan mönkään nuo aiemmat jutut. Pitäisi lukea vähän tarkemmin, ettei vastaile mitä sattuu.
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
https://www.maptunparts.fi/alusta/coilo ... i-xwd.html
Onko näitä kukaan autoonsa kokeillut?
Mitenhän lie säädöt pelittää suolakylpyjen jälkeen..?
Onko näitä kukaan autoonsa kokeillut?
Mitenhän lie säädöt pelittää suolakylpyjen jälkeen..?
Otto Palosaari #8617
-Saab 9-3 2.0T Aero XWD
-Saab 9-3 2.0T T5 Aero
-Saab 9000 2.3T Aero
-Saab 9-3 2.0T Aero XWD
-Saab 9-3 2.0T T5 Aero
-Saab 9000 2.3T Aero
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
morjens
Mistä saisi halvalla tasosääteinen takaiskarin? Potilas on SC 93 xwd aero orkis maksaa yli 600€ ei viitsisi aivan niin paljon investoida.
kun tytär vaihtamassa autoa.
auto on kallellaan, niin on vähän huono kaupata autolla ajettu jo 137tkm.
Mistä saisi halvalla tasosääteinen takaiskarin? Potilas on SC 93 xwd aero orkis maksaa yli 600€ ei viitsisi aivan niin paljon investoida.
kun tytär vaihtamassa autoa.
auto on kallellaan, niin on vähän huono kaupata autolla ajettu jo 137tkm.
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
Mulla on ollut nyt 3v maptunin coilover sarja, ei kyllä pahaa sanottavaa. Ainut miinus että takapään säätöä sais olla ylöspäin lisää, mulla on takapään säätö maksimi korkeudessa ja silti ei yllä vakiokorkeuteen
9-3 2.8t V6 Aero xwd
DTM Calibra
Omega b2
DTM Calibra
Omega b2
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
Toiselle puolelle uusittiin viimme vuonna,tämä joka pitäisi vaihtaa olisko noin kolme vuotta vanha.
Rupeaa käymään arvokkaaksi. Tietysti jos vaihtaa koko jousitus systeemin tavallisin.
Olisko se halvempi? Ainakin työläämpi vaihtaa.
Rupeaa käymään arvokkaaksi. Tietysti jos vaihtaa koko jousitus systeemin tavallisin.
Olisko se halvempi? Ainakin työläämpi vaihtaa.
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=15&t=203071
Bilsteiniä ja eibachia sekä sovitteet. Ei ole paha vaihdettava.
-Sami
Bilsteiniä ja eibachia sekä sovitteet. Ei ole paha vaihdettava.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Iskarit taakse XWD.... Valinnan vaikeus
TUOLTA löytyy tollanen...
https://www.sellholmshop.se/produkt/saab-93-x-4wd-bak/
https://www.sellholmshop.se/produkt/saab-93-x-4wd-bak/
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R