Moi. Olen sellanut tältä sivulta kaikki mahdolliset vaihtoehdot, mutta mikään ei tunnu toimivan. Kylmänä auton kierokset heittää max 1500. Sitten laskee normaaliin. Vikakoodi, satunnaisia sytytyshäiriöitä.
Käynnissä pientä epätasaisuutta ajossa ei ole nyintää tms. Alipaine letkuja yritetty katsoa, kaikki kuiten näyttivät olevan ok. Tulpat (NGK R) puolivuotta vanhoja, kärkiväli ok. Mitä seuraavaksi?
P0300
-
- "Aero"
- Viestit: 448
- Liittynyt: Ke Marras 28, 2012 14:55
- Paikkakunta: Kuusniemi
P0300
Liikaaa romua
Re: P0300
Mikäs auto ja millä moottorilla mahtaa olla kyseessä? Jos allekirjoituksen 1,8t niin minkä mallivuoden auto on kyseessä? Millä testerillä vikakoodi on luettu? Ja tarkalleen ottaen mitkä tulpat ovat?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Aero"
- Viestit: 448
- Liittynyt: Ke Marras 28, 2012 14:55
- Paikkakunta: Kuusniemi
Re: P0300
NGK R ja platina vaihtoehtoja on lukemattomia.. nyt hakusessa on se, että mikä on tarkalleenottaen NGK:n koodi? NG9-3:seen on olemassa käyviä platinatulppia kahdella koodilla jotka eivät toimi ristiin kunnolla. Eihän sinne ole eksynyt jollain muulla koodilla olevia jotka poikkeavat ao. koodeista ja mallivuosien yhdistelmästä?
MY2003-2007: PFR6T-10G
MY2008-> PFR6D-10G
Molempiin olisi toki parempi ratkaisu käyttää biopowerin tulppaa BKR7ESC-11 ja vaihtaa hieman useammin tulppia.
Sitten toki puolavian mahollisuus, on jopa hyvin todennäköistä. Vai onko kaikki puolat jo uusittu? Techillä näet sylinterikohtaiset missfire:t. Onko jossakin sylinterissä enemmän havaittuja missfirejä kuin muissa?
Oletko lukenut tämän ketjun jossa käsitellään vähän samaa asiaa?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=15&t=173072
MY2003-2007: PFR6T-10G
MY2008-> PFR6D-10G
Molempiin olisi toki parempi ratkaisu käyttää biopowerin tulppaa BKR7ESC-11 ja vaihtaa hieman useammin tulppia.
Sitten toki puolavian mahollisuus, on jopa hyvin todennäköistä. Vai onko kaikki puolat jo uusittu? Techillä näet sylinterikohtaiset missfire:t. Onko jossakin sylinterissä enemmän havaittuja missfirejä kuin muissa?
Oletko lukenut tämän ketjun jossa käsitellään vähän samaa asiaa?
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=15&t=173072
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89