Varmistaakseeni vain, onko termari painesäiliön alla?
Auto -07 1.8t sc .
termostaatti
Re: termostaatti
Yläsäiliön alapuolella kyllä. Kansi kiinni kolmella 10 mm kannalla olevalla pultilla.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: termostaatti
Hidas lämpeneminen on ominaisuus, lämmettyään täytyy kyllä pysyä normaalissa lämmössä. Lämpö nousee huvittavan hitaasti, mutta ei se välttämättä ihan huonokaan asia ole.
Re: termostaatti
Se hidas lämpeneminen on on ongelmana syynä termarin vaihtoon,mutta ei ilmeisesti auta?.
Ei ole kuin 82 asteista termostaatteja saatavina.Alavesiletkuun ei varmaan ei lämpöisempää voi laittaa.
Varmaan vähän auttaisi laittaa pahvia eteen maskin taakse piiloon.
Ei ole kuin 82 asteista termostaatteja saatavina.Alavesiletkuun ei varmaan ei lämpöisempää voi laittaa.
Varmaan vähän auttaisi laittaa pahvia eteen maskin taakse piiloon.
Re: termostaatti
Hidas lämpeneminen on ominaisuus, kuten todettiin, ja lisäksi lämpömittarin neulan "viritys" tukee tuota asiaa. Tuolla viisarin neulalla tarkoitan sitä, että se alkaa nousta vasta tietyn lämpötilan jälkeen. Antaa siis oikein korostuneen kuvan hitaasta lämpenemisestä.
Normaalilämmössä on siten "vain" puolivälissä (kello 9) tai jopa karvan alle.
Normaalilämmössä on siten "vain" puolivälissä (kello 9) tai jopa karvan alle.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)