9-3 takapään säätäminen

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
PA3
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 23:08
Paikkakunta: Pinjainen

9-3 takapään säätäminen

Viesti Kirjoittaja PA3 »

Piti säätää töissä kulmia ja testailla camberin vaikutusta kulkusuuntaan mutta toinen epäkeskopulteista takatukivarresta meni poikki.
Kysymys, Mistä uudet pultit?
9-3 SC 2006
Volvo S60 T3 R-Design -11
9-3 1.8t SC -06
9000 2.0t -98
Pontiac Firebird Trans Am TA6.6 1979
Suzuki gsx1250fa
Antti26
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2013 20:26
Paikkakunta: Sonkajärvi

Re: 9-3 takapään säätäminen

Viesti Kirjoittaja Antti26 »

Omaan kulkineeseen hommasin pultit Marmorilta. oli muistaakseni 10€ kappale sen säätö prikan kanssa
Saab 9-5 2.3 wagon vm.02 automaatti e85 stage

5891
PA3
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 23:08
Paikkakunta: Pinjainen

Re: 9-3 takapään säätäminen

Viesti Kirjoittaja PA3 »

Prikkahan jää ehjäksi mutta pultissa kun on epäkeskosäätö... eikä varmaan saa pultteja kun tilaamalla marmorilta.
Volvo S60 T3 R-Design -11
9-3 1.8t SC -06
9000 2.0t -98
Pontiac Firebird Trans Am TA6.6 1979
Suzuki gsx1250fa
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: 9-3 takapään säätäminen

Viesti Kirjoittaja Kupari »

S40 puimurissa epäkeskot myös ja nuo saattaa aikaa myöten myös katketa,. Näissä yleensä takaiskarien vaihdon yhteydessä kun keskimmäiset joutuu löysäämään.

9-3 rakennetta en tiedä mutta jos samantyylinen jotta joutuu rempoissa löysään tai irrottaan niin kannattaa pari pulttia varuille hommata remppaan mikäli sopivaa vain marmorilta löytyy. Jos ei ole hyllyssä ja joutuu tilalleen niin vie jonkun päivän aikaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Vastaa Viestiin