eka9000 kirjoitti:Kiitoksia tiedoista! Tosiaan luulin että 209hv on automaattisesti Aero, mutta kun tarkemmin tutkin ilmoitusta niin olikin maininta Vector. Ehkä en nähnyt aikaisemmin, tai lisätty myöhemmin.
Mitä tarkoittaa 2.0 TS vector? Miten eroaa Aeron varustelusta? Ja mitä tuo S tuo lisää isoon T:hen? Anteeksi tyhmät kysymykseni, mutta en todellakaan näistä tiedä ja sekoitan Linearit, Vectorit yms. toisistaan.
Alkujaanhan Aeron sai kaksi litraisella motilla ja muuttui sitten 2.8 V6 Lopuksi ilmeisesti ollen vain yleinen varustelutaso, tekniikkaa katsomatta.
2.0 TS lienee "vanha" Aero. TS = Turbo Sport
Juha96 kirjoitti:Eihän ne Trafin tiedot aina pidä paikkaansa, ja varsinkin jälkituotujen kohdalla virheen mahdollisuus on suurempi.
Onkohan tuo yleinen ilmiö, ettei Trafin tiedot autosta pidä paikkaansa, nimittäin naapuri kertoi vm20009 Audi A4:nsä olevan V6 ja neliveto, mutta trafin sivujen mukaan olisi ihan 2.0 132Kw ja etuvetoinen... (tsekkasin hiljattain kun alkoi jotenkin tuo moottoriväite epäilyttämään)
Kappas, tuolta pääsee näkemään useamman menneen katsastuksen matkamittarilukematkin ilmaiseksi. Lisäksi esim vetomassat pääsee näkemään, mikä on hyvä koska nettiautossa ne on usein ihan miten sattuu.
eka9000 kirjoitti:Kiitoksia tiedoista! Tosiaan luulin että 209hv on automaattisesti Aero, mutta kun tarkemmin tutkin ilmoitusta niin olikin maininta Vector. Ehkä en nähnyt aikaisemmin, tai lisätty myöhemmin.
Mitä tarkoittaa 2.0 TS vector? Miten eroaa Aeron varustelusta? Ja mitä tuo S tuo lisää isoon T:hen? Anteeksi tyhmät kysymykseni, mutta en todellakaan näistä tiedä ja sekoitan Linearit, Vectorit yms. toisistaan.
Alkujaanhan Aeron sai kaksi litraisella motilla ja muuttui sitten 2.8 V6 Lopuksi ilmeisesti ollen vain yleinen varustelutaso, tekniikkaa katsomatta.
2.0 TS lienee "vanha" Aero. TS = Turbo Sport
Paitsi etttei Aero varustelua ole saanut kuin tehokkaimpien koneversioiden kaveriksi (bensa tai diesel). Varustelutason, erilaisen ratin ja puskureiden lisäksi Aerossa on myös sporttialusta, jota toki lienee optiona saanut muutenkin.
Ennen oman Aeron ostoa koeajoin vastaavaa Vectoria eikä noissa paljoa ole eroa, varusteita on Aerossa hieman enemmän ja todennäköisemmin kalliimpaan autoon on ruksittu myös enemmän lisävarusteita. Ja näyttäähän tuo nätimmältä puskurien ja tuplaputkien ansiosta.
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
Di17 kirjoitti:Mun -06 on sellainen sekasikiö, että Bilteman haku näyttää moottorin koodiksi B207E, rekisteriotteen mukaiset tehot on 175 hv ja takakontissa komeilee 2.0T
Oliko sulla tehtaan alkuperäinen biopower? 1.8t biopowerissa (B207E) on 175 hv ja nuo lätkät on joku tosiaan voinut liimata jälkikäteen.
Ei ole tehtaan biopower ja saabsite näyttää moottoriksi ihan oikein B207L. Lisäksi merkki lienee jälkeenpäin vaihdettu, kun vin-koodilla marmorilta tilattiin uutta merkkiä, niin tarjolle tuli 2.0t (ei 2.0T).
ballantine kirjoitti:Ihan Trafin palvelusta saa nykyään autojen tiedot rekisterinumerolla tai valmistenumerolla ilmaiseksi. Ei tarvitse enää Bilteman sivujen kautta niitä etsiä.
Näyttääkö Trafin palvelu moottorin koodia? Itse en ainakaan löytänyt sieltä, enkä rekisteriotteesta.
ballantine kirjoitti:Ihan Trafin palvelusta saa nykyään autojen tiedot rekisterinumerolla tai valmistenumerolla ilmaiseksi. Ei tarvitse enää Bilteman sivujen kautta niitä etsiä.
Hyvä, lähinnä tuossa bilmaman vinkissä ajatuksena on se että jos tiedät rekkarin niin saat auton sarjanumeron bilteman sivulta esiin. Sen sitten tonne www.thesaabsite.com sivustolle laittamalla saat kaikki tiedot esiin autosta VINillä.