Onko näissä 2.8 v6 koneissa tyyppipaikkoja nousseelle kulutukselle? Alipaineletkut ym putket ehjiä, jarrut ei laahaa vasta käyty läpi.
Maantie kulutus noussut 1-2L sataselle. Ja välillä tuntuu aika raskaasti kulkevan. Välillä jättää kierroksia vähä ylös varsinkin kylmänä, mikä viittaisi vuotoon jossakin. Senverran ahdas on konehuone että vaikea paikantaa vuotojakaan.
9-3 aero 2.8T noussut kulutus
Re: 9-3 aero 2.8T noussut kulutus
Taas toimii, kulutus laski 2L sadalle. Ei ollut iso vika.
Re: 9-3 aero 2.8T noussut kulutus
No mikä se vika oli?ramba kirjoitti:Taas toimii, kulutus laski 2L sadalle. Ei ollut iso vika.
9³SS Turbo X '08
-Janne
-Janne
Re: 9-3 aero 2.8T noussut kulutus
Ahtopaineen säätimen vaihdoin kun lojunut pari kuukautta hyllyllä. Muuttui alakierroksilla veto ihan erilaiseksi. Kuitenkin aikaisemmin täyskaasulla veti ihan samalla tavalla.
Re: 9-3 aero 2.8T noussut kulutus
Paljos näissä 2.8 v6 koneissa on peruskulutus jos ei välitetä noista ilmoitetuista lukemista? Onko teillä manuaaleja vai tomaatteja?
Miten muuten on toimineet nämä koneet?
Nimimerkillä suunnitellut toiseksi autoksi tuollaista.
Miten muuten on toimineet nämä koneet?
Nimimerkillä suunnitellut toiseksi autoksi tuollaista.
Re: 9-3 aero 2.8T noussut kulutus
Itsellä tulee päivittäin työmatka ajoa pelkällä moottoritiellä 60km 130kmh vauhtia ja kulutus noin 8-9L sadalle. Kaupungissahan nuo hörppää reilummin ettei viitsi edes seurata, työmatkaan ja reissaamiseen painottuu oma ajo niin ei paljoa syö.
Vajaa 10tkm ajanut helmikuusta kun ruotsista toin niin oikein hauska laite automaattina. Kutoskoneen äänet kivat, ääntä lähtee sopivasti muttei häiritsevästi matka-ajossakaan
Tulpat ja puolat vaihdoin ennakoivasti heti oston jälkeen. 180tkm mittarista ja -06 mallia eli kestävämmällä ketjulla.
Vajaa 10tkm ajanut helmikuusta kun ruotsista toin niin oikein hauska laite automaattina. Kutoskoneen äänet kivat, ääntä lähtee sopivasti muttei häiritsevästi matka-ajossakaan
Tulpat ja puolat vaihdoin ennakoivasti heti oston jälkeen. 180tkm mittarista ja -06 mallia eli kestävämmällä ketjulla.
Re: 9-3 aero 2.8T noussut kulutus
Ok, itelläkin alkaa tulee 13km suunta työmatkaa, joten siihen olen harkinnut tuota 9-3 koppaa ja 2.8 V6 tai TTID myllyjä.
Houkuttais erittäin paljon enemmän jo äänimaailman puolesta tuo 2.8.
Jossain tämän foorumin keskusteluissa muistelen, että tuosta 2.8 moottorista joku sanoi, että ei ole millään muotoa järkevä ostos, mutta mitäs sitten
Houkuttais erittäin paljon enemmän jo äänimaailman puolesta tuo 2.8.
Jossain tämän foorumin keskusteluissa muistelen, että tuosta 2.8 moottorista joku sanoi, että ei ole millään muotoa järkevä ostos, mutta mitäs sitten