Moi, eli otsikon mukainen Saab hyytyi eilen illalla, lähtee kyllä käyntiin, mutta ei vastaa kaasuun ja sitten hinurilla huoltoon.
Olisiko tietäjillä vinkkiä missä vika, niin ja vikavaloja ei syttynyt.
1.8 t 2003 hyytyi ei vikavaloa ?
1.8 t 2003 hyytyi ei vikavaloa ?
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Re: 1.8 t 2003 hyytyi ei vikavaloa ?
Ihan turha arvailla. Joten annetaan sen huollon vaan selvitellä nyt ensin.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: 1.8 t 2003 hyytyi ei vikavaloa ?
Niin autohan on ollut kunnossa jo kauan, mutta tässä vastaus vaivaan. Eli yhdestä tulpasta oli mennyt kierteet ja ko. pytyn puola oli myös antautunut, uutta puolaa, tulppaa ja sille uusi kierre, niin taas matka jatkui. Se ei kyllä selvinnyt, mikä oli kierteet syönyt, mutta ilmeisesti vaihdossa löysälle jäänyt tulppa.
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
Re: 1.8 t 2003 hyytyi ei vikavaloa ?
Minullahan kävi samoin viime lokakuussa.
Yhdestä pytystä tulppa lähti kesken ajon pamauksen kera irti. Hajotti samalla puolan hattuosan ihan palasiksi.
Ajelin viallisena kotiin neljän hengen + matkatavaroiden kuormalla Jyväskylästä Ouluun
Oli vajaapyttyisenä ja vielä vikatilassa aika heikkoa kaasuun vastaaminen. Siitä huolimatta vauhtiin päästyään tasamaalla ajelin ihan liki satasta. Ylämäet olikin sitten eri juttu. Pahin oli Äänekosken kovat nousut, etenkin se yksi. Juuri ja juuri taisi kahta- kolmeakymppiä tulla ylös.
Ei itsellänikään mitään tietoa, miksi 3- pytyn tulppa oli tullut ylös. Rikkoi kierteet kannesta. Samalla tavalla minäkin korjasin sitten kotona auton ja taas on meno jatkunut
Yhdestä pytystä tulppa lähti kesken ajon pamauksen kera irti. Hajotti samalla puolan hattuosan ihan palasiksi.
Ajelin viallisena kotiin neljän hengen + matkatavaroiden kuormalla Jyväskylästä Ouluun
Oli vajaapyttyisenä ja vielä vikatilassa aika heikkoa kaasuun vastaaminen. Siitä huolimatta vauhtiin päästyään tasamaalla ajelin ihan liki satasta. Ylämäet olikin sitten eri juttu. Pahin oli Äänekosken kovat nousut, etenkin se yksi. Juuri ja juuri taisi kahta- kolmeakymppiä tulla ylös.
Ei itsellänikään mitään tietoa, miksi 3- pytyn tulppa oli tullut ylös. Rikkoi kierteet kannesta. Samalla tavalla minäkin korjasin sitten kotona auton ja taas on meno jatkunut
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)