Saab 9-3 sammuilee hiljennettäessä esim. Liikennevaloihin, mutta lähtee heti käyntiin ja toimii taas normaalisti. Kierrokset heittelee kiekkamittarissa. Kaasuläppäkotelo vaihdettu.
Onko kenelläkään ideaa mikä kokeilla seuraavaksi? Ei ilmoita mitään vikakoodia.
Saab 9-3 vm. 2004
Re: Saab 9-3 vm. 2004
Ehkä otsikkoa voisi hiukan laatia paremmaksi .
Nyt tuo ei kerro yhtään mitään muuta kuin vuosimallin. Kun ottaa huomioon, että jo koko tämä alaosasto koskettaa kyseistä Saab mallia niin otsikko on mitäänsanomaton.
Nyt tuo ei kerro yhtään mitään muuta kuin vuosimallin. Kun ottaa huomioon, että jo koko tämä alaosasto koskettaa kyseistä Saab mallia niin otsikko on mitäänsanomaton.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Saab 9-3 vm. 2004
Kampiakselin asentotunnistin tekee tuon tyylisiä oireita eikä anna joka kerta temppuillessaan vikakoodia. Tarkempia tietoja taudista löytyy haulla.
Edit. Siis ainakin puolisolla olleessa vm 2006 1.8t Sport Combissa. Mutta vastaavia oireita foorumin perusteella voi tulla muistakin syistä.
Edit. Siis ainakin puolisolla olleessa vm 2006 1.8t Sport Combissa. Mutta vastaavia oireita foorumin perusteella voi tulla muistakin syistä.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Saab 9-3 vm. 2004
Mulla sammui myös kertarysäyksellä 2.0t liikennevaloihin ja jäi siihen. Startatessa pyöritti kyllä, mutta kierrosmittari ei liikahtanut nollasta. Syylliseksi paljastui kampiakselin asentotunnistin.
Boschin tarvike maksoi noin 60e ja pajalla vaihdettuna lystille tuli kokonaisuutena hintaa 180e.
Boschin tarvike maksoi noin 60e ja pajalla vaihdettuna lystille tuli kokonaisuutena hintaa 180e.
Aloitteleva saabisti - 9-3 SC 2.0