Ohjaustehostimen paineputken vaihto

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Metu
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 19, 2008 21:40
Paikkakunta: Sipoo

Ohjaustehostimen paineputken vaihto

Viesti Kirjoittaja Metu »

Yrityksestä huolimatta en löytänyt ohjeita ohjaustehostimen paineputken vaihtoon. Putki hapettui puhki auton keulassa lauhduttimen edessä. Putki näyttää olevan yhtä osaa ja tilasin jo uuden, koska putkitöiden onnistuminen epäilyttää. Puskurin irroittaminen ilmeisesti ainakin välttämätöntä, mutta mitä muuta joutuu purkamaan? Auto 9-3 SC vm. 2008
9-3 SC 1.8t -07
9-3 SS 2.0t -03
9000 CS 2.3T -95 (myyty)
Metu
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 19, 2008 21:40
Paikkakunta: Sipoo

Re: Ohjaustehostimen paineputken vaihto

Viesti Kirjoittaja Metu »

Vastaan itselleni. Puskuri ja "pohjapanssari" irti ja lokaria lienee syytä vähintään raottaa. Putken saa kahteen osaa, joilloin pujottelu vähän helpompaa. Pujottelu ei ollut ihan helppoa, mutta muuten homma sujui suunnitellusti.
9-3 SC 1.8t -07
9-3 SS 2.0t -03
9000 CS 2.3T -95 (myyty)
laiho
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2019 09:15
Paikkakunta: tampere

Re: Ohjaustehostimen paineputken vaihto

Viesti Kirjoittaja laiho »

Täällä olis sama homma edessä. Wis näyttää että tarvisi purkaa puolen autoa että saa putken vaihdettua. Mitä tarkoitat että putken saa kahteen osaan ja sattuuko olemaan varaosanumeroa vielä tallella? Putket mitä oon löytänyt näyttäisi kaikki olevan yhdessä osassa ja puristetuilla liittimillä.
Saab 9-3 2.0t -09 biopower
Vastaa Viestiin